Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside 500kr - kig her hurtigt!

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 318
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjenester-dk:

Hej

Så man får ikke sit eget domain ?

Jeg sender / lægger hjemmesiden ud for dig på dit eget domæne, men webhotel og domæne følger ikke med i de 500 kr.

Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:53

Jonathan Stoker:

Jeg vil gerne tilbyde de første par stykker der skriver til min email: Jonathanstoker@stokerdesign.dk 

Oversigt:

Pris: 500,- DKK

Jeg kan lægge hjemmesiden ud på min hjemmeside under referencer

Hjemmesiden består af forside + 4/5 undersider.

CM systemet kan ændre links + teksten i links - kan ændre tekst & indsætte billeder i selve siden's content.

I bestemmer selv udseende på hjemmesiden (opbygning + farver)

Skriv til min mail hvis der er nogen som er interesseret :)

Jeg ved godt jeg får på puklen nu, men jeg fatter ikke man gider lave websider for 500kr. Vores sidste aflevering ligger mindst 50 gange over det beløb, så vær tålmodig så kommer der også nogle til dig.

Det er ment som et godt råd

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 18:00

H∑nning:
Vores sidste aflevering ligger mindst 50 gange over det beløb,

Du mente 5 gange ikk ?

E/allan

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 18:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

H∑nning:

Jeg ved godt jeg får på puklen nu, men jeg fatter ikke man gider lave websider for 500kr. Vores sidste aflevering ligger mindst 50 gange over det beløb, så vær tålmodig så kommer der også nogle til dig.

Du er vel også selv startet et sted, eller lagde du ud med at lave websites til 25.000 kr.? ;-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 18:32

Selvom dit beløb er rigtig lavt tror jeg ikke du får kunder med så mange mangler i dit tilbud :) 

Hvilket cms laves det i? Rigtig mange fortrækker wordpress til simple sider..

Har du en hjemmeside ?

Har du referencer som virker 100 % ? 

Hvorfor skal man vælge dig? Kom med et par argumenter. Jeg ved godt du er billig man det nytter ikke noget hvis produktet ikke er fulendt..

Bare et par råd... Held og lykke

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 19:15

DesignYOU:

H∑nning:
Vores sidste aflevering ligger mindst 50 gange over det beløb,

Du mente 5 gange ikk ?

E/allan

nej ca 50 gange men det er ikke pointen. Det er skideligegyldigt om en knægt er 17 år hvis de ting han laver er i orden skal der betales for det og ikke lønnen svarende til et avisbud.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 19:18

TheisM:

H∑nning:

Du er vel også selv startet et sted, eller lagde du ud med at lave websites til 25.000 kr.? ;-)

Ja det er jeg men ikke til 500kr aldrig under 3000kr, for 500kr hvad får du for det, og er det ikke altid sådan at kunderne skal bruge lidt support til at komme i gang med deres nye side, og dertil råd og vejledning om hvordan de får det fulde udbytte af deres side, det kan ikke gøres for 500kr

Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 19:26

Jeg giver Henning 100 % ret. 

- Du kan ikke lave en hjemmeside for 500 kr, som er lavet med hjertet i tankerne. Du gør det kun for at tjene en hurtig skilling, men det vil aldrig blive godt. Når man laver en hjemmeside, er det ligesom at lave et maleri, der skal lægges følelser og tanker bag kunsten. Du maler ikke et billede på 5 min, eller jo det kan du godt, men det bliver noget rod, det sammer gælder hjemmesider

- Gør op med dig selv hvad din egen tid er værd. Du skal ikke være bange for at tage kampen op med de øvrige på markedet. Du ødelægger lysten for dig selv, for du indser meget hurtigt, at du ikke gider arbejde 30+ timer for 500 kr. Men du ødelægger også markedet, for der er mange der ikke tænker på kvalitet, men i stedet sætter prisen i første række. Den holder bare ikke, når man skal have lavet noget så personligt og præsentabelt som en hjemmeside, her kommer kvaliteten altså i første række, og så må man smide de penge i det, som der nu skal smides i.

- Motiver dig selv. Find inspiration og udlev glæden ved at lave flotte og præsentable hjemmesider. 

Mvh. Christian

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 20:13

Designbyj.dk:
- Gør op med dig selv hvad din egen tid er værd. Du skal ikke være bange for at tage kampen op med de øvrige på markedet.

Hvis han er helt grøn i faget, så får han ikke meget ud af at tage de samme priser som hans mere erfarne konkurrenter.

Designbyj.dk:
Du ødelægger lysten for dig selv, for du indser meget hurtigt, at du ikke gider arbejde 30+ timer for 500 kr

Da jeg var yngre sad jeg i hundredvis af timer og lavede hjemmesider, udelukkende fordi det interesserede mig. Hvis jeg kunne få 500 kr. her og der, så var det bare et plus - og det kan jo være at trådstarter er i samme situation :-)

Designbyj.dk:
Men du ødelægger også markedet, for der er mange der ikke tænker på kvalitet, men i stedet sætter prisen i første række. Den holder bare ikke, når man skal have lavet noget så personligt og præsentabelt som en hjemmeside, her kommer kvaliteten altså i første række, og så må man smide de penge i det, som der nu skal smides i.

Markedet er udbud og efterspørgsel - hvis folk vil have en billig hjemmeside, så kan han tilbyde det. At en person skulle kunne ødelægge markedet ved at underbyde konkurrenterne, giver overhovedet ingen mening.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 21:04

TheisM:

Designbyj.dk:
- Gør op med dig selv hvad din egen tid er værd. Du skal ikke være bange for at tage kampen op med de øvrige på markedet.

Hvis han er helt grøn i faget, så får han ikke meget ud af at tage de samme priser som hans mere erfarne konkurrenter.

Designbyj.dk:
Du ødelægger lysten for dig selv, for du indser meget hurtigt, at du ikke gider arbejde 30+ timer for 500 kr

Da jeg var yngre sad jeg i hundredvis af timer og lavede hjemmesider, udelukkende fordi det interesserede mig. Hvis jeg kunne få 500 kr. her og der, så var det bare et plus - og det kan jo være at trådstarter er i samme situation :-)

Designbyj.dk:
Men du ødelægger også markedet, for der er mange der ikke tænker på kvalitet, men i stedet sætter prisen i første række. Den holder bare ikke, når man skal have lavet noget så personligt og præsentabelt som en hjemmeside, her kommer kvaliteten altså i første række, og så må man smide de penge i det, som der nu skal smides i.

Markedet er udbud og efterspørgsel - hvis folk vil have en billig hjemmeside, så kan han tilbyde det. At en person skulle kunne ødelægge markedet ved at underbyde konkurrenterne, giver overhovedet ingen mening.

Det er fint nok at have den holdning, men hvordan ser det ud fra kundens synspunkt, det bliver en side der bare ligger et eller andet sted i mængden, og de eneste der får glæde af den er kunden selv. Internettet i dag er så stort at der skal ordenlig rådgivning med.

Og forestil dig en håndværker som har et lille firma som er afhængig af og maksimere sin kundetilgang via internettet, han ved måske ikke noget om det at have og drive en side, det er jo penge ud af vinduet. Så hvis det er fordi man interesserer sig for webdesign, kan man lave alle mulige ting for sin egen skyld, men man har et ansvar overfor de kunder der køber.

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)