Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside 500kr - kig her hurtigt!

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

ved flere ved billige løsninger gøre dette her 

kunne være nogle ville have en billige løsning og lige skal bruge et CV eller hjemmeside kort om sig selv eller lille hobby firma

De kan tit få gratis hjemmesider eller bilige mod links i bunden af hjemmeside du få gratis reklame og kan travlt beskæftige dig med dit arbejde dem givet billige gratis væk arbejder for din hjemmeside de linker til dig

kan desuden vis folk vil have fjernet dette logo, det kan man sikkert lave nogle betingelser vis ønsker det fjernes koster det X antal kr. som svare til det du vil have vis ikke var et links der videreformidler din hjemmeside.

Ved dog mange webmaster gør vis levere noget billigt men de skal jo have pengene ind på en eller anden måde om det penge eller dit produkt videreformidles det giver begge flere penge

arbejde med du vil meste og videre formidle dit super produkt til andre ud i verden dem der vil have det billigt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 318
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår jer allesammen.

Grunden til at jeg oprettede denne her tråd er, at jeg sidder og laver hjemmesider, uden nogen form for relavant emne, bare for at blive bedre. Hvis der var nogen der ønskede en hjemmeside, kunne jeg ligeså godt tjene lidt penge samtidig.

Mvh, Jonathan stoker

Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)