Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad må man "prale" med på sin hjemmeside?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Gibraltar
Tilmeldt 21. Mar 23
Indlæg ialt: 20
Fra  TakeMarket Ltd Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person
Hvemved:

Daniel:
At begynde med at lyve er aldrig et godt fundament til at starte en kunderelation.
Men det burde jo sige sige selv ikke?



Hvem lyver i den her tråd?




"Mit spørgsmål er om dette er noget jeg må fremhæve/"prale med" på min hjemmeside uden at have nogen belæg for det er rigtigt?"

Hvis dit påstand som er publiceret på din hjemmeside ikke er korrekt med belæg/beviser for det så lyver du.
Behøver man virkelig forklare dette som er åbenlyst?

Tilmeldt 9. Jan 23
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Daniel:
Hvemved:

Daniel:
At begynde med at lyve er aldrig et godt fundament til at starte en kunderelation.
Men det burde jo sige sige selv ikke?

Hvem lyver i den her tråd?




"Mit spørgsmål er om dette er noget jeg må fremhæve/"prale med" på min hjemmeside uden at have nogen belæg for det er rigtigt?"

Hvis dit påstand som er publiceret på din hjemmeside ikke er korrekt med belæg/beviser for det så lyver du.
Behøver man virkelig forklare dette som er åbenlyst?

Jeg har aldrig forstået den her form for arrogance i et svar. Det er dejligt, at du finder det åbenlyst. Men hvis man læser hele spørgsmålet, så virker det som en sproglig misforståelse fra OPs side - jeg tror ganske simpelt, at han bruger ordet "belæg" forkert.

Jeg forstår det som om, at han rent faktisk HAR de her kunder, men muligvis ikke kan dokumentere det af forskellige årsager. Her er det dog klart, at han ikke skal "prale" af noget han ikke kan bevise. Ergo skal det naturligvis ikke på hjemmesiden.

Men fordi man ikke kan bevise noget er vel ikke lig med, at man så lyver.

Fra Gibraltar
Tilmeldt 21. Mar 23
Indlæg ialt: 20
Fra  TakeMarket Ltd Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Jeg går ud fra hvad der står og hvad han har skrevet. Det er intet arrogant i det. Som han har skrevet det så står det jo sort på hvidt.
Men hvis tilfældet er at han har kunder så må man jo kontakte dem og spørge efter tilladelse hvis det er ok man tilføjer deres firma logo etc. til sin hjemmeside.
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Daniel:
Jeg går ud fra hvad der står og hvad han har skrevet. Det er intet arrogant i det. Som han har skrevet det så står det jo sort på hvidt.
Men hvis tilfældet er at han har kunder så må man jo kontakte dem og spørge efter tilladelse hvis det er ok man tilføjer deres firma logo etc. til sin hjemmeside.

Du har så totalt ret men slås nok med en der blev så træt af mig, at hans indlæg er skjult for mig, men har helt ret.

Det er vel langt mest arrogant at prale med sine kunder, hvis kunden gerne vil have det i fred, at man leverer til dem. Der er da mange der ikke ønsker at dele deres leverandører med konkurrenten. De (den) som mener andet har ikke rigtigt prøvet den virkelige verden. Det er da rent tosseri at ville gøre noget MOD ens kundes ønske og ikke turde, i det mindste, samarbejde OM kunden er tilfreds med det eller ikke. 

Man kan da let miste kunden på det i alle fald. Kunden der har arbejdet for at finde en leverandør vil ofte hade at alle konkurrenterne med det samme kan få samme fordele
vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Gibraltar
Tilmeldt 21. Mar 23
Indlæg ialt: 20
Fra  TakeMarket Ltd Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Jeg er selv meget tilhænger af TrustPilot.

Hvis man vil "prale" så er den bedste metode at bede kunder om at tilføje en anmeldelse på sin TrustPilot firma side, så man kan se både de gode og de dårlige referencer og så tilføje en TrustPilot widget til sin virksomheds hjemmeside.

Dette løser også problemet med så kaldte "referencer" som man finder på mange virksomhedssider. De viser jo kun de gode kunde cases så de er ret ligegyldige efter min mening, (idet de ikke kan verificeres på nogen måde). Det er jo mest interessante at læse/høre om de gange de gik lidt galt og hvordan de løste problemet for kunden/kunder så de blev tilfredse.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)