Jeg har fået min bil klargjort hos Egedal Autopleje inden jeg solgte den, og jeg må sige jeg var imponeret.
Kan klart anbefales!
Med venlig hilsen, Emil D. Pedersen
Emil Pedersen det er godt, at du er så tilfreds med Eautopleje. Du kan jo lige give Eautopleje et klap på skulderen for den gode service, nu I sidder på samme internetforbindelse.
Dermed ikke sagt, at trådstarter ikke gør klargøringen i god kvalitet.
Havde I holdt til i Favrskov eller Aarhus-områder, ville jeg sandsynligvis kigge forbi med min private bil til en grundig oppolering og lakforsegling.
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Jeg har fået min bil klargjort hos Egedal Autopleje inden jeg solgte den, og jeg må sige jeg var imponeret.
Kan klart anbefales!
Emil Pedersen det er godt, at du er så tilfreds med Eautopleje. Du kan jo lige give Eautopleje et klap på skulderen for den gode service, nu I sidder på samme internetforbindelse.
Havde I holdt til i Favrskov eller Aarhus-områder, ville jeg sandsynligvis kigge forbi med min private bil til en grundig oppolering og lakforsegling.
Dbh. John
Det skal jeg med glæde forklare dig.
Egedal Autopleje ejes af 2 af mine kammerater.
Vi er alle 3 lige startet op som selvstændige, og mine 2 kammerater (egedal autopleje), har lejet et kæmpe lokale med 4 kontorer. Af den grund har jeg lejet mig ind hos dem, fordi jeg kan få det til billige penge i opstartsperioden i mit firma.
Derfor køre vi på samme internet, og samme ip adresse.
Kan klart anbefales!
Dbh. John
Det skal jeg med glæde forklare dig.
Egedal Autopleje ejes af 2 af mine kammerater.
Vi er alle 3 lige startet op som selvstændige, og mine 2 kammerater (egedal autopleje), har lejet et kæmpe lokale med 4 kontorer. Af den grund har jeg lejet mig ind hos dem, fordi jeg kan få det til billige penge i opstartsperioden i mit firma.
Var det nok forklaring? ;-)
Det er også meget fint Emil. Du skal bare huske at fortælle det når du anbefaler dem.
det er meget troværdigt når hans bil blev solgt for 15.000 kr mere efter vores arbejde.
Betvivler jeg bestemt ikke.
Men undskyld mit grove sprogbrug: Det er sgu da et eller andet der ikke fanger rigtigt et eller andet sted i Jeres hoveder, siden du (I) ikke kan se hvor dumt det ser ud.
Var det nok forklaring? ;-)
Helt fint for mig! :)...
Synes det er superflot at 3 unge mennesker, sidder lørdag aften i deres fælles kontorbygning :-s ....
Er da ganske sikker på de unge mennesker ikke har gjort det for at fornærme nogen, eller for at virke mindre troværdig, men kun i en god mening.
Og vi ved da alle sammen at en bil er meget nemmere at sælge hvis den er pæn ren og dufter dejligt, men ikke mindst får man da lidt flere mønter for den..:-)
Så vil bare sige held og lykke med det, som jeg ser det er det gode priser i er ude med..:-)