Jeg var ikke lige sikker på hvor jeg skulle stille mit spørgsmål, så jeg prøvede mig frem
Jeg driver en lille cykelhandler i midten af København, som sælger børnecykler. Jeg havde en kunde, som købte en børnecykel. Betaling gik fint og kunden fik den tilsendt til sin adresse i Jylland. Efter et par dage ringede kunden tilbage til mig og ville gerne returnere varen. Jeg modtog et reg. og kontonummer og gav kunden en returneringsadresse.
Jeg overførte pengene tilbage til kunden – Så ventede jeg et par uger og ingen børnecykel var modtaget, det undrede mig. Så jeg ringende til kunden og spurgte hvad der blev af den børnecykel. Kunden forklarede at cyklen var afsendt, men havde intet pakkenummer og mente at det ikke længere var kundens problem og derfor ikke ønskede at jeg skulle kontakte kunden igen.
Jeg har altså mistet et produkt fra min forretning og jeg ved ikke hvad jeg kan gøre nu, for jeg kan ikke vide om kunden taler sandt.
Hvad gør jeg nu? |
Hm..
Jeg går næsten ud fra at den er sendt gennem Post DK.
Prøv denne her :)
Det kan være at Post DK ved hvor den er blevet af!? Eller om den overhovedet er kommet gennem deres system?
http://www.postdanmark.dk/iis/p5/
Venlig Hilsen
Anders
Munk Software