Som andre siger er det sure lærepenge, men en børnecykel er vel en af de billigere cykler som du sælger? Det kunne have gået meget værre så luk sagen og lær af den :) At kunden siger at de ikke vil kontaktes igen, tyder på at de har fusket temmelig meget, ignorer det og spørg til hvilken dag den er afsendt og hvorfra. Du vil aldrig kunne blive anmeldt for sådan noget. Jeg har netop selv oplevet i lørdags at have lejet en bil ud til en kunde, som ikke kunne finde ud af at aflevere tilbage til tiden. Dette koster selvfølgelig diverse gebyrer som man som kunde, har skrevet under på, ved udlevering af bil. Alligevel måtte jeg stå model til at have modtaget 14 volds trusler pr. sms fra kundens far, som var utilfreds med at de skulle betale for at aflevere for sent. Politiet kontaktede faren som her efter fortsatte med at sende disse trusler til mig. Politiet noterede det, men de ville ikke lave en anmeldelse for han havde jo ikke gjort alvor af sine trusler endnu! Altså hvis man ikke en gang kan anmelde folk for trusler mere, som man har sort på hvidt- så skal du ikke være bange for nogen form for anmeldelser- du har jo ikke fået din vare som du har udbetalt pengene for! |
gravedraq:Hej folkens – tak for de mange gode besvarelser, derudfra kan jeg vel konkludere, at jeg nødt til at være mindre naiv og det ikke ville kan betale sig at køre sag
Og du kan indgive en bedragerianmeldelse til Politiet.
Selvfølgelig skal kunden kunne påvise varen er sendt.