Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Får du tid til sommerferie?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 24. May 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor meget ferie holder du?

Jeg har planlagt en uge + det løse.

Håber jeg får tid til mere. Har to børn, som jeg gerne skal se mere til inden skolen mm. starter igen. 

God sommer.

 

Træfældning udføres på Sjælland - Ring og få et tilbud.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg holder ferie hele året rundt jeg slapper af når man laver sit job og sin iværksættere drøm som er min stripper hjemmeside som forbedres og alt går frem ad, så er man glad og har ferie

jeg tror mange iværksættere de har deres job som deres fritid og job , så væk fra arbejde betyder man ikke holder ferie hele året , men man bliver tvunget en uge væk fra ferie

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi holder en uge her i juli med rigtig ferie. Og da vi bor i et ferieparadis, bliver vi hjemme og leger turister i lokalområdet + sejler et par dage.

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Jan 08
Indlæg ialt: 38
Fra  Fladså Grafisk ApS Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Jens !

Nu får du lige en løftet pegefinger Smile Som søn af en iværksætter - og i dag har jeg også selv virksomhed - og 2 børn i skolealderen...

1 uges ferie sammen med dine børn - det er ikke godt nok ! - Det er dårlig planlægning !
Din prioritering er altså 51 uger med firmaet - 1 uge med børnene Embarrassed

Kære Jens - og Aminoer !!! Jeres firmaer kan I altid drive - men årene sammen med jeres børn kommer aldrig igen.

Ha' en god ferie sammen med jeres familier - det giver gode minder til fremtiden !!

Henrik Andersen
www.fladsaagrafisk.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg holder ikke ferie her i industriferien.

Af den grund at det er her at jeg stjæler flest kunder. Da de fleste af mine konkurranter holder ferie lukket.

Men ellers er firmaet nede på lavt blus, og planlægger sådan at jeg har nogle dage fri i streg, så man kan slappe af, og nyde regnvejret.....Er faktisk den bedste tid at se en skov på.

Nu har jeg hverken kone eller børn, så jeg kan gøre og lade hvad jeg vil, og skal kun sørge for at jeg selv får ladet mine  batterier op.

/Kenneth

Fra København
Tilmeldt 24. May 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Interessante betragtninger. Nok er jeg glad for mit arbejde, men ikke så glad, som Mikael er for dit. Jeg må forbi din hjemmeside og se hvad det er du bruger hele året på.

Henrik, du har ret. Planlægning er ikke min stærkeste side. Derfor er der heller ikke planlagt 51 ugers indtil næste sommer. Bare rolig. Der skal heldigvis ikke meget planlægning til, for at jeg kan holde flere dage fri. Jeg planlægger det bare sjældent lang tid i forvejen.

Har tit tænkt om man bliver hjemme, når man bor der hvor vi tager på ferie. Det kan jeg forstå på Thomas at man gør. ( Det havde jeg også gjort ).

Der er ellers nok at lave hen over sommeren, så hvis jeg ikke havde kone og børn, holdt jeg også ferie senere på året.

Endnu engang god sommer til jer alle.

Træfældning udføres på Sjælland - Ring og få et tilbud.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Har jo mistet 3 måneders omsætning = ca. 1 mio fordi jeg lå syg, så har egentligt ikke råd til ferie i år, men lidt bliver det alligevel til, for min datters skyld.

Undertegnet har "ferie" her i uge 31-32, dvs. officelt er firmaet lukket disse 2 uger, og det er kun mig selv der har lidt der skal laves i den periode, har solgt et nyt tegltag som medbyg ved en tagrenovering i greve.

Undertegnet har så solgt dem alle byggematerialer, opstiller stillads, og skal så fungere som byggerådgiver i den periode, og lave de sværeste ting for dem, som tagfod, forstærkning/påforing af spær, og inddeling af lægter og tagsten, anslået tidsforbrug over de 2 uger 30-40 timer.

Resten af disse 2 uger, bliver så hygge med Stella

Så kommer der i forbindelse med endnu en operation her sidste i august min. 1 uge, hvor jeg skal holde mig i ro, så bliver lige en uges ferie mere her hjemme med Stella og Heidi som har barsel på det tidspunkt.

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi holder ferie i ugerne 29,30,31 med den store datter på 4 år Smile

Det bliver dejligt, har jo medarbejder til at ordne de vigtigste ting mens jeg er væk.

Ellers så slapper vi af hele sommeren og vender tilbage til arbejdet, når Laura skal starte i dagpleje 1. september. Har planlagt enkelte møder (men ikke i ugerne 29,30,31), men det er ikke meget.

Tilmeldt 25. Jun 08
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Smutter også til Toscana m.m.

Undervejs skal jeg lave lidt materiale til www.kørselvferie.net, men det er jo i sagens natur ferie i sig selv.
Jeg glæder mig til at gennemfræse hele 7'eren bare sammen med min teenagesøn - det bliver herretur.

Jo, der SKAL være tid til ferier.

Venlig hilsen

Hans

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)