Hej For at øge overskueligheden tillader jeg mig lige, at køre dette indlæg videre. Jeg søger en VPS server, som er MEGET stabil, men jeg har kun et begrænset budget. Jeg har kigget på Hetzners løsninger, men som mange giver udtryk for, så er deres Hardware ikke helt up-to-date. Mine krav til trafik, plads mv. er ikke særlig store i øjeblikket - Det vigtigste er, at den er stabil => Så tæt på 100 % som muligt og at prisen ikke belaster en lille virksomhed som min. Umiddelbare krav: - Mindst 100 GB trafik - Mindst 10 GB plads - SSL-cerficikat - STABIL! - Hurtig => altså gerne 2 GB ram og godt hardware - Managed løsning => Jeg har ikke selv tid eller kompetencer til at stå for opdateringer mv. I må meget gerne skrive jeres tilbud/forslag her eller sende mig en PM - Ring mig venligst ikke op. Priser på over 500 kr. om måneden (eksl. oprettelse og SSL) accepteres ikke. På forhånd tak! |
Er der nogle krav til lokation? Altså skal den ligge i Europa eller må den ligge i USA?
SSL certifikatet kan fåes ret billigt... cirka 100kr.
En VPS med 2GB ram er dyre. Jeg har set et par stykker til omkring 60$ om måneden.
Alternativt skal Amazone måske overvejes.
Hvad skal der kører på serveren?