hosting er sgu et dumt sted at spare...særligt hvis du vil hoste dine kunders løsninger. Du har dem i røret lige med det samme, når serveren går ned. Og det gør den, det er bare et spørgsmål om hvor ofte og hvor længe.. Skal +/- 100-200 kr/md virkelig afgøre om du skal have utilfredse kunder?
Jeg synes du skal vælge efter nogen, hvor der er god kemi og du føler du kan regne med dem, også når de har problemer.
Prisforskellen er dog nærmere 500-1500 kr. end overnævnte og da jeg på et tidspunkt skal til at studere igen, vil jeg ikke risikere at stå med en månedlig udgift på op til 2000 kr. hvis jeg pludselig ikke længere har overskud (psykisk og tid) til at tage imod nye kunder mens jeg studerer. Det sker nok ikke, men som studerende vil jeg i så fald hellere stå med en udgift på 6000 om året frem for 24000 om året. Det håber jeg du kan sætte dig ind i ;)
Derfor leder jeg efter det bedste produkt til prisen - og helst en lav pris, så risikoen for at gå personligt konkurs formindskes.
Hvis du skriver "powered by Mikjaer ApS" (selvfølgelig som et dofollow link ;)) med lille skrift i bunden af din side, så skal jeg nok lave dig en VPS med SSL Certifikat og management for 500kr i oprettelse (inkl. ssl certifikat) og 500kr om måneden :-)
MeeBox´ professionelle webhotel løsning ser fantastisk ud => Så tæt som muligt på 100 % oppetid, god service, mulighed for SSL og til en formidabel pris.
Tak for hjælpen alle sammen! Jeg prøver denne løsning nu, og så må jeg håbe at jeg kan bruge den nogle år frem i hvert fald. Så kan jeg altid investere i en VPS efterfølgende, hvis det skulle blive nødvendigt.