Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

VPS med SSL-cerficikat - Hvad kan DU tilbyde? Eller hvad foreslår du?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg har i øjeblikket et fantastisk webhotel hos Megahost, som virker perfekt mv.

Det eneste problem er, at de i øjeblikket ikke tilbyder SSL til det produkt jeg har hos dem. 

Jeg kan desværre ikke vente på at det bliver muligt, da jeg har 15 projekter her i juli, som alle skal ligge på den sikre server

Et godt webhotel er altså fint, men det er vigtigt at filerne kan tilgås med https:// - Det kræver facebook.

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 16:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hosting er sgu et dumt sted at spare...særligt hvis du vil hoste dine kunders løsninger. Du har dem i røret lige med det samme, når serveren går ned. Og det gør den, det er bare et spørgsmål om hvor ofte og hvor længe.. Skal +/- 100-200 kr/md virkelig afgøre om du skal have utilfredse kunder?

Jeg synes du skal vælge efter nogen, hvor der er god kemi og du føler du kan regne med dem, også når de har problemer.

Venlig Hilsen

Allan

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 16:15

Hej Allan

Det er jeg helt enig i.

Prisforskellen er dog nærmere 500-1500 kr. end overnævnte og da jeg på et tidspunkt skal til at studere igen, vil jeg ikke risikere at stå med en månedlig udgift på op til 2000 kr. hvis jeg pludselig ikke længere har overskud (psykisk og tid) til at tage imod nye kunder mens jeg studerer. Det sker nok ikke, men som studerende vil jeg i så fald hellere stå med en udgift på 6000 om året frem for 24000 om året. Det håber jeg du kan sætte dig ind i ;)

Derfor leder jeg efter det bedste produkt til prisen - og helst en lav pris, så risikoen for at gå personligt konkurs formindskes.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:31

Hej Kasper

Hvis du skriver "powered by Mikjaer ApS" (selvfølgelig som et dofollow link ;)) med lille skrift i bunden af din side, så skal jeg nok lave dig en VPS med SSL Certifikat og management for 500kr i oprettelse (inkl. ssl certifikat) og 500kr om måneden :-)

Dbh

Mikkel

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:31

Kasper Bengtson:

Hej 

Jeg har i øjeblikket et fantastisk webhotel hos Megahost, som virker perfekt mv.

Det eneste problem er, at de i øjeblikket ikke tilbyder SSL til det produkt jeg har hos dem. 

Jeg kan desværre ikke vente på at det bliver muligt, da jeg har 15 projekter her i juli, som alle skal ligge på den sikre server. 

Et godt webhotel er altså fint, men det er vigtigt at filerne kan tilgås med https:// - Det kræver facebook.

Meebox understøtter ssl-certifikater, fra faq'en:

"

Kan jeg installere SSL-certifikater?

Ja – Det kræver dog en dedikeret IP-adresse."

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 19:03

Kasper:
Meebox understøtter ssl-certifikater, fra faq'en:

MeeBox´ professionelle webhotel løsning ser fantastisk ud => Så tæt som muligt på 100 % oppetid, god service, mulighed for SSL og til en formidabel pris.

Tak for hjælpen alle sammen! Jeg prøver denne løsning nu, og så må jeg håbe at jeg kan bruge den nogle år frem i hvert fald. Så kan jeg altid investere i en VPS efterfølgende, hvis det skulle blive nødvendigt.

God sommer!

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 20:10
Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 21:03

Next.man:

Hvad koster SSL ved meebox ?

Fandt nemlig prisen ved gigahost. Det er sørme biligt :

https://gigahost.dk/features

Vi tilbyder SSL-certifikater til 249,- årligt. (20,75 kr. om måneden). :-)

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)