Min umiddelbare kommentar er at navnet er helt galt ift maskuline mænd. Lyder mere som en målgruppe på 15-25. Min kone siger under 30 (maks lige start 30) - og hun er
stylist, så måske er hun mere skarp. Jeg er M på 46!!
Gir Stig B helt ret. det første jeg trode det var, var tøj tl unde fyre fra 15-25år, Ordet Street er brugt så meget i streetwear miljøet( caps, hængerøvsbukster.baggypants ect) At jeg tror det bliver svært for dig at få folk til at tænke på andet.
Set med øjne fra en kvinde som går meget op i tøj både til migselv,datteren og kæresten,så syntes jeg det er super svært at definere maskulint tøj. Det kan både være stramt siddende t-shirts der fremhæver biceps, og jeans der fremhæver faste trænede baller. Maskulint tøj er for nogen li med jakkesæt.
Personligt for MIG som en kvinde på 32, er maskulint tøj et par fede jeans med en skjorte hvis vi skal i byen. jakkesæt fungere ikke for mig, men det er jo en smags sag. og et meget bredt emne syntes jeg. Hvis du henvenr dig til e bestemt aldersgruppe,villej jeg nok lægge en tråd hvor du spørg om HVAD folk ville gå med.
Men en ting er ikkser baggy jeans,caps,træningsbukser fra KANI og den slags,er MEGET LIDT MASKULINT!!
Se på mærker som gottenfield,g-star, Abercrumbie & finsh, Diesel, Tommy Hilfiger... De har stil der henvender sig til alderen 15-? Det er både rådt, jeans med slid,og klassiske træk. polo shirts som RIGTIG mange aldre anvender. Cardigans er meget populært for tiden,og det er jo moderne for mænd at gå med cardigans vores morfar gik med. Sammensætnign af tøjet gør en verden til forskel. jeg kan sagtens lave et hip og smart sæt af samme sæt,som jeg kan lave er konservetivt og kedeligt sæt af.så jeg syntes det er meget svært at svare på dit indlæg,men har da forsøgt.
Du er velkommen til at skrive pb hvis du vil vide mere.har arbejdet i tøjbranchen i mange år,og syntes da selv jeg har viden at give ud af.
held og lykke