Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback on Your-Virtual-Ninja.com

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi Troels,

Thankyou for your Feedback:)

1. You make a good point and it is something I have thought a lot about, Because I work internationally there is a risk that we do work and don't get paid. (This has happened before) So this is one way I can cover my back. Besides, there are many business's that work this way.

2. Your right about the Meta description and title, It is yet to be corrected :) 

Thankyou kindly and have a great weekend :)

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 00:43

Hej Mikkel,

Yes I noticed that too :)

fixing it

Maybe it is time for a new photo :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:14

Der kom et pup up vindue jeg kunne ikke komme rigtigt videre derfra

ved ikke hvorfor det kom , men gik få sekunder så kom det , nået at se lidt af siden før det vindue kom , der manglet lidt logo på siden , men meget kort jeg fik lov at kigge på siden, så jeg er ikke hel sikker

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 5. Sep 10
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 01:22

Mikael christiansen:

ved ikke hvorfor det kom , men gik få sekunder så kom det , nået at se lidt af siden før det vindue kom , der manglet lidt logo på siden , men meget kort jeg fik lov at kigge på siden, så jeg er ikke hel sikker

er det ikke bare at lukke det ned?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:55

Rami andersen:

Mikael christiansen:

ikke lige sådan lige ,  men jeg sider også med en 10 skærm mini bærbar med , hver gang opdatere kommer det vindue væk ,men vis ikke går hurtigt videre kommer det igen ,det er stærkt irriterende at det kommer igen konstant

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 17:27

Mikael christiansen:

Rami andersen:

Mikael christiansen:

ikke lige sådan lige ,  men jeg sider også med en 10 skærm mini bærbar med , hver gang opdatere kommer det vindue væk ,men vis ikke går hurtigt videre kommer det igen ,det er stærkt irriterende at det kommer igen konstant

Thats wierd, I am using a 11inch macbook air and it shows normal maybe it is your screen resolution...

Could you show me with Jing --> http://www.techsmith.com/jing/ 

Then I can get it fixed by my developer 

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 11:33

I have been making some changes to the home page and about pages,

Anyone got some hard critic for me? 

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 21:14

Mikkel Mikjær Christensen:

Var det en ide at tilbyde hjælp med at tage telefonen også? Ikke nødvendigvis et decideret call-center ... jeg er f.eks. på udkig efter en PA jeg kan hyre til blandt andet at passe min telefon ... men jeg vil gerne have en der udover at tage imod beskeder også kan tage mindre beslutninger.

Hvis nu en kunder ringer og vil høre hvornår project x er færdigt, så ringer en anden om project y og en tredie vil vide hvornår han kan få mødet ... mødet kan personen selv booke, ergo behøver jeg ikke gøre noget, de to andre forespørgsler kan kombineres og jeg bliver nu kun forstyrret én gang og jeg bliver forstyrret præcis på den måde jeg foretrækker ... f.eks. via en sms eller lign.

Samtidig med kan visse typer af personer (sælgere, kværulerende dårligere betalere o.l.) blive afvist før de kommer i nærheden af at kunne forstyrre mig i arbejdet :-) 

Ved dog ikke om en virtuel ninja er det rigtige til mig ... jeg har noget også ting i den fysiske verden der skal ordnes ... men jeg syntes det er et fedt koncept :-)

Would you like to have a chat over skype about your thoughts?

Maybe we can bounce some ideas off of each other? 

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 01:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I decided to review the site without seeing the site first. That means: Instead of a cleaver well-considered video, you get my initial thoughts and a little bit profanity ;-)

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 07:36

Lars Holdgaard:

I decided to review the site without seeing the site first. That means: Instead of a cleaver well-considered video, you get my initial thoughts and a little bit profanity ;-)

Thankyou so much :) Lars

But it doesnt seem to be working

(I was using google chrome....there are issues with that and amino (on my mac at least)

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)