Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback on Your-Virtual-Ninja.com

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hi everyone,

I have just opened http://www.your-virtual-ninja.com and was wondering if i could get some really hard criticism.

I plan to go live in 4 weeks and want it to be perfect!

Any feedback would be fantastic,

Og I må selvfølige svar på dansk :)

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:05
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Well Phillip i dont like that you can sign up for your ebook in the footer, that dosent look good. But it on to the sidebar.

The side is a bit of a jungle.. There is not really any structure on the body.. 

But other than that, i love your idea and page and your website name :)

Where you from by the way?

Best Regards

Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 21:21

IværksætterGen:

Well Phillip i dont like that you can sign up for your ebook in the footer, that dosent look good. But it on to the sidebar.

The side is a bit of a jungle.. There is not really any structure on the body.. 

But other than that, i love your idea and page and your website name :)

Where you from by the way?

Best Regards

Emil

Hi Emil,

Thankyou for your comments, I am working on the footer as we speak :)

I am Australian :)

You can read more about me here http://www.philliphobbs.com 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:44

Phillip:

I am Australian :)

You can read more about me here http://www.philliphobbs.com 

Cheers

Keep up the good work Yes

Best Regards

Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Århus
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 160
Fra  Designunivers Skrevet kl. 21:46

When I launch the site it shows a "popup". However it puts the youtube video on top so i can not read the text and sign up.

Other than that a fine website but I would work a bit more on seperating the text in the white area on the front page. A little but to much text i think. Maybe not if it gets seperatet (with lines or som kind of background colors etc).

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 01:07

Michael Storm:

When I launch the site it shows a "popup". However it puts the youtube video on top so i can not read the text and sign up.

Other than that a fine website but I would work a bit more on seperating the text in the white area on the front page. A little but to much text i think. Maybe not if it gets seperatet (with lines or som kind of background colors etc).

I have changed the popup with a parameter in the embed code of the youtube video ;)

I am going to work on reducing the content to the minimum ove the next few days :)

Thankyou so much!

Anything else?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 01:49

Hej Phillip

Da jeg gik ind på siden og forsøgte at signe up i din popup endte jeg med at få en 404 ..

Noget helt off-topic ... vil du ikke være sød og skifte profilbillede? Jeg får hedeslag af at se på dig med halstørklæde :p

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 01:56

Var det en ide at tilbyde hjælp med at tage telefonen også? Ikke nødvendigvis et decideret call-center ... jeg er f.eks. på udkig efter en PA jeg kan hyre til blandt andet at passe min telefon ... men jeg vil gerne have en der udover at tage imod beskeder også kan tage mindre beslutninger.

Hvis nu en kunder ringer og vil høre hvornår project x er færdigt, så ringer en anden om project y og en tredie vil vide hvornår han kan få mødet ... mødet kan personen selv booke, ergo behøver jeg ikke gøre noget, de to andre forespørgsler kan kombineres og jeg bliver nu kun forstyrret én gang og jeg bliver forstyrret præcis på den måde jeg foretrækker ... f.eks. via en sms eller lign.

Samtidig med kan visse typer af personer (sælgere, kværulerende dårligere betalere o.l.) blive afvist før de kommer i nærheden af at kunne forstyrre mig i arbejdet :-) 

Ved dog ikke om en virtuel ninja er det rigtige til mig ... jeg har noget også ting i den fysiske verden der skal ordnes ... men jeg syntes det er et fedt koncept :-)

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 19:14

Hi Philip.

Interesting idea.

A quick review spurred the following suggestions.

• Your payment term "For new clients, payment is required in advance of work commencing" will definitely scare away quite a few customers. You indirectly imply that many of customers don't pay their bills. The visitors might fear it's because you don't deliver.
  • The title for your frontpage reads Virtual Assistant Services | WordPress Customisation. If WordPress is a main part of what you do then mention WordPress on frontpage as well. Alternatively remove the WordPress part from your title.

Regards, Troels.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 00:35

Mikkel Mikjær Christensen:

Var det en ide at tilbyde hjælp med at tage telefonen også? Ikke nødvendigvis et decideret call-center ... jeg er f.eks. på udkig efter en PA jeg kan hyre til blandt andet at passe min telefon ... men jeg vil gerne have en der udover at tage imod beskeder også kan tage mindre beslutninger.

Hvis nu en kunder ringer og vil høre hvornår project x er færdigt, så ringer en anden om project y og en tredie vil vide hvornår han kan få mødet ... mødet kan personen selv booke, ergo behøver jeg ikke gøre noget, de to andre forespørgsler kan kombineres og jeg bliver nu kun forstyrret én gang og jeg bliver forstyrret præcis på den måde jeg foretrækker ... f.eks. via en sms eller lign.

Samtidig med kan visse typer af personer (sælgere, kværulerende dårligere betalere o.l.) blive afvist før de kommer i nærheden af at kunne forstyrre mig i arbejdet :-) 

Ved dog ikke om en virtuel ninja er det rigtige til mig ... jeg har noget også ting i den fysiske verden der skal ordnes ... men jeg syntes det er et fedt koncept :-)

Hej Mikkel

Yes I think it is a great idea about offering call answering services, I will think more about the specifics of that, but it will go under "admin" services/Rates. And yeah it would help preserve the "flow" by not being interupted.

I actually Only let my phone go to voicemail, it leaves me free to keep my concentration

If your interested in discussing ways I can help you, we could have a call/chat sometime .

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)