When I launch the site it shows a "popup". However it puts the youtube video on top so i can not read the text and sign up.
Other than that a fine website but I would work a bit more on seperating the text in the white area on the front page. A little but to much text i think. Maybe not if it gets seperatet (with lines or som kind of background colors etc).
When I launch the site it shows a "popup". However it puts the youtube video on top so i can not read the text and sign up.
Other than that a fine website but I would work a bit more on seperating the text in the white area on the front page. A little but to much text i think. Maybe not if it gets seperatet (with lines or som kind of background colors etc).
I have changed the popup with a parameter in the embed code of the youtube video ;)
I am going to work on reducing the content to the minimum ove the next few days :)
Var det en ide at tilbyde hjælp med at tage telefonen også? Ikke nødvendigvis et decideret call-center ... jeg er f.eks. på udkig efter en PA jeg kan hyre til blandt andet at passe min telefon ... men jeg vil gerne have en der udover at tage imod beskeder også kan tage mindre beslutninger.
Hvis nu en kunder ringer og vil høre hvornår project x er færdigt, så ringer en anden om project y og en tredie vil vide hvornår han kan få mødet ... mødet kan personen selv booke, ergo behøver jeg ikke gøre noget, de to andre forespørgsler kan kombineres og jeg bliver nu kun forstyrret én gang og jeg bliver forstyrret præcis på den måde jeg foretrækker ... f.eks. via en sms eller lign.
Samtidig med kan visse typer af personer (sælgere, kværulerende dårligere betalere o.l.) blive afvist før de kommer i nærheden af at kunne forstyrre mig i arbejdet :-)
Ved dog ikke om en virtuel ninja er det rigtige til mig ... jeg har noget også ting i den fysiske verden der skal ordnes ... men jeg syntes det er et fedt koncept :-)
Your payment term "For new clients, payment is required in advance of work commencing" will definitely scare away quite a few customers. You indirectly imply that many of customers don't pay their bills. The visitors might fear it's because you don't deliver.
The title for your frontpage reads Virtual Assistant Services | WordPress Customisation. If WordPress is a main part of what you do then mention WordPress on frontpage as well. Alternatively remove the WordPress part from your title.
Var det en ide at tilbyde hjælp med at tage telefonen også? Ikke nødvendigvis et decideret call-center ... jeg er f.eks. på udkig efter en PA jeg kan hyre til blandt andet at passe min telefon ... men jeg vil gerne have en der udover at tage imod beskeder også kan tage mindre beslutninger.
Hvis nu en kunder ringer og vil høre hvornår project x er færdigt, så ringer en anden om project y og en tredie vil vide hvornår han kan få mødet ... mødet kan personen selv booke, ergo behøver jeg ikke gøre noget, de to andre forespørgsler kan kombineres og jeg bliver nu kun forstyrret én gang og jeg bliver forstyrret præcis på den måde jeg foretrækker ... f.eks. via en sms eller lign.
Samtidig med kan visse typer af personer (sælgere, kværulerende dårligere betalere o.l.) blive afvist før de kommer i nærheden af at kunne forstyrre mig i arbejdet :-)
Ved dog ikke om en virtuel ninja er det rigtige til mig ... jeg har noget også ting i den fysiske verden der skal ordnes ... men jeg syntes det er et fedt koncept :-)
Hej Mikkel
Yes I think it is a great idea about offering call answering services, I will think more about the specifics of that, but it will go under "admin" services/Rates. And yeah it would help preserve the "flow" by not being interupted.
I actually Only let my phone go to voicemail, it leaves me free to keep my concentration
If your interested in discussing ways I can help you, we could have a call/chat sometime .