Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til affliate site

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 318
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil starte en ny affliate site vedr, et bestemt produkt. Jeg ved der er flere ude på nettet omkring mobilt bredbånd osv.. Jeg kunne godt tænke mig og vide hvordan man skaffer alle de reklamer? Er der igennem en bestemt affliate partner eller er det bare med og søge på de mange forskellige?

Mvh,

Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 13:38

Reklamer & kommissionsaftaler får du typisk igennem et affiliate netværk. Disse netværk sørger også for tracking og afregning af salg. Nogle netværk kræver du har et CVR nr.

EDIT: Når du alligevel går med tanker omkring at starte et site op, så kan mit indlæg omkring passiv indkomt måske have interesse.

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 13:50

Jeg vil foreslå dig, at tage et kig på www.partner-ads.com. Deres side er nem og gå til, det kræver ikke noget CVR nummer eller noget som helst. Du signer dig op, finder en kampagne, enten kommissions eller klikkampagne, og smider den ind på din hjemmeside. Ganske simpelt Wink

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 13:59

Hvis emnet er mobilt bredbånd, så er Adservice attraktivt, da de har de fleste selskaber i hus, og til en god afregning. TDC er hos Tradedoubler, men Adservice har af og til klikkampagner for TDC. Min side om mobilt bredbånd benytter kun kampagner fra Adservice & Tradedoubler.

Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 318
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 14:00

Sander:
tage et kig på www.partner-ads.com.

Kan man med dem f.eks. finde kampagner om mange forskellige produkter inde for den samme kategori (mobil f.eks) og så lave en hel side om det?

Tak for jeres svar.

Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 14:03

Jonathan Stoker:

Sander:
tage et kig på www.partner-ads.com.

Kan man med dem f.eks. finde kampagner om mange forskellige produkter inde for den samme kategori (mobil f.eks) og så lave en hel side om det?

Tak for jeres svar.

Nej det er ikke lige mobil kampagner partner-ads har flest af.

Tjek Caspers svar og se evt hans side mobiltoppen eller en anden amino's side mobiltjek.dk - begge sider er kun om mobiler.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 14:10

Det nemmeste er at du ansøger om et login på de forskellige affiliate netværk. Lige nøjagtig Adservice mener jeg, kræver et CVR nr.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 17:18

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)