Hej alle Apple-ejere, For et halvt års tid siden købte jeg mig en lækker Macbook Pro som jeg har været rigtig glad for! I dag er den desværre blevet halvsløj. Det startede tidligere i dag hvor jeg forsøgte at åbne en hjemmesiden, men i stedet for at den åbnede lynhurtigt op (som den plejer), så fik jeg i stedet en crash-rapport. En times tid efter blev den pludseligt meget, meget sløj og kunne ingenting. Jeg prøvede så at slukke den, så den lige kunne få lidt "luft", men ikke engang det kunne den, så jeg måtte slukke den via den brutale måde på tastaturet. Efter den havde slappet lidt af, tændte jeg den igen i håb om, at den var frisk igen, men desværre er den stadigt sløv. Ikke så slemt som før, men stadigt sløv nok til at den er irriterende at arbejde på. Jeg har ikke downloadet filer eller besøgt suspekte hjemmesider, så jeg ved ikke helt hvad der kan være galt med den. Har du nogen ideer? De bedste hilsner |
Har du installeret alle tilgængelige opdateringer? Det er umiddelbart mit bedste bud, ellers må du igang med en re installering af det hele.