Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navn til visualiserings virksomhed søges

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er,

Jeg er netop blevet færdig med min uddannelse som multimediedesigner, og skal finde på noget at lave herefter, hvis ikke jeg kan få et fuldtidsjob - som situationen er pt.

Derfor ønsker jeg at komme igang med at drive forretning, hvor jeg tilbyder visuel identitet/reklame materiale til små og mellemstore virksomheder i midt og nordjylland i starten.

Derfor skal jeg have fundet et fangende navn, som naturligvis skaber genkendelse og på et senere tidspunkt skal skiltes med.

Jeg har selv overvejet Viva - oversat fra spansk: live

Jeg vil gerne have et navn, der giver mening, og eventuelt betyder noget, som fanger kundens interesse endnu mere.

Glæder mig til at høre fra jer :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:07

Viva er optaget.... Gig lige lidt stærkt :(

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 11:26

Via Viva?

Men, når nu du er uddannet multimediedesigner og vil arbejde med visuel identitet, så synes jeg sådan noget som slogan+firma navn også er en del af det at skabe en ordentlig visuel identitet.

Jeg mener vel egentlig bare det er underligt at spørge om hjælp på et område hvor man burde have stærke kompetencer ;)

Alt mulig held og lykke med projektet :)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 11:40

"kan du se det for dig" dåt de kå :D

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:41

Hej Kaare,

Du har helt ret i at det godt kan være lidt underligt at spørge om hjælpe, når jeg burde have kompetencerne... Hvilket jeg også mener jeg har.. Og er derfor gået i tænkeboks nu :)

Det jeg efterspurgte var et unikt navn, og derfor ville jeg naturligvis høre om der var nogle af jer herinde, der havde nogle kreative inputs.

Jeg synes efterhånden der er afsindig mange kreative ildsjæle som jeg, og derfor syntes jeg det var/er lidt svært at komme med noget unikt eller et fangende navn.

Slogans skal være tiltalende før at kunne virke, og det synes jeg skal lade vente lidt med sig endnu til jeg har fundet navnet ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:16

Mikkel Mikjær Christensen:

"kan du se det for dig" dåt de kå :D

Den er jeg ikke helt med på ? Stick out tongue

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:20

kandusedetfordig.dk

kan-du-se-det-for-dig.dk

kdsdfd.dk

sedet.dk

Det ville være et fedt firmanavn, især til reklame "Godag du taler med nils fra kan du set det for dig aps, jeg vil gerne tale med dig om din online strategi, har du tid til det?"

Jeg garanterer dig for at folk spidser ører :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:32

Mikkel Mikjær Christensen:

kandusedetfordig.dk

kan-du-se-det-for-dig.dk

kdsdfd.dk

sedet.dk

Det ville være et fedt firmanavn, især til reklame "Godag du taler med nils fra kan du set det for dig aps, jeg vil gerne tale med dig om din online strategi, har du tid til det?"

Jeg garanterer dig for at folk spidser ører :-)

Arh.. Så er jeg med.. Det er faktisk et godt forslag.. Det kommer lige i gemmeren.
Har også Pixel Linje i overvejelserne

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)