Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nåede en 3. plads i den danske App Store

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jun 07
Indlæg ialt: 37
Fra  Silicon.dk ApS Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej,

Nu vil jeg også lige skrive herinde på Jante-Tæskeren.

Min iPhone app Kalorietæller, som blev submitted d. 13 Juni og accepteret d. 17 Juni, har opnået langt større popularitet end jeg havde turde håbe på. I sidste uge nåede den helt op på en 3. plads i den danske App Store under gratis apps til iPhone/iPod touch. Siden da dalede den lidt, men er i denne uge kommet godt igen, op på en 4. plads (og 3. plads hvis det ikke var fordi TV 2 netop har udgivet deres Tour 2011 app :-) ).

Vægttab.nu - gratis kalorietæller, nu også som iPhone app

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 09:44

Det er sgu godt gået!

Tillykke med det flotte resultat Yes

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 09:47

Hej Bjarne.

Det er godt nok flot! Jeg kunne ikke forstille mig andet end det er rigtig svært bare at komme op i Top 25 så en 3. plads er da så godt!
Du skal i hvert fald et stort tillykke herfra! :-)

Mvh,
Daniel.

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Fra København
Tilmeldt 23. Jun 08
Indlæg ialt: 265
Fra  CoolStuff SPAMfighter ApS Skrevet kl. 09:50

Patrick T. Rasmussen

Ekstern Marketingchef

Tilmeldt 12. Jun 07
Fra  Silicon.dk ApS Skrevet kl. 09:55

Tak for lykønskningerne!

Jeg har rettet linket. Hmm, tror s'gu lige jeg er nødt til at rette det nogle andre steder også :/

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:04

et stort tillykke med det gode resultat , arbejde videre mod ny mål , og tillykke igen med det super flotte resultat det er super godt gået dette her resultat Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Brønshøj
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 159
Fra  IIH Nordic Skrevet kl. 10:10

Tillykke det er rigtig flot! Må hellere lige prøve og hente din applikation Smile

Jeg fik selv udgivet min romantiske applikation for et par uger siden og selvom jeg ikke kan prale af tredjepladser, så er jeg også meget overrasket over antallet af downloads, når man tænker på at min applikation er meget nichepræget!

Må man spørge hvor mange der har downloadet den og hvor mange downloads du cirka har på en uge?

Det kunne være fedt hvis man kunne se hvad folk søger på når de finder ens applikation i appstore samt hvilken hjemmeside de kommer fra, hvis de søger på deres computer, men det findes vidst ikke vel?

Hvis du også brænder for e-handel, SEO og andre former for online markedsføring, så find mig på Google+

Tilmeldt 12. Jun 07
Fra  Silicon.dk ApS Skrevet kl. 10:22

Oplyser helst ikke antal downloads, men det er rimeligt fornuftigt :-)

Desværre kan man ikke se hvordan folk har fundet ens applikation via itunesconnect :-( Men ja, det ville være rigtigt fedt.

Det eneste man kan se i itunesconnect, er antal downloads fordelt på dag eller uge, samt hvilken app store den er hentet fra.

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 10:30

Rigtig flot arbejde!

Tillykke med 3. pladsenYes

Hvorfor er den gratis? Må du ikke tage 1kr. eller 5kr.? Hvad du selv har lyst.

Dbh

Michael Haahr

Fra Brønshøj
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 159
Fra  IIH Nordic Skrevet kl. 11:01

BjarneL:

Oplyser helst ikke antal downloads, men det er rimeligt fornuftigt :-)

Desværre kan man ikke se hvordan folk har fundet ens applikation via itunesconnect :-( Men ja, det ville være rigtigt fedt.

Det eneste man kan se i itunesconnect, er antal downloads fordelt på dag eller uge, samt hvilken app store den er hentet fra.

Det er helt i orden!

Nej, det er ærgerligt at de ikke har koblet et godt statistikmodul på, så man kan se lidt mere.

Jeg har lavet min applikation via hjemmesiden Appmakr og det kan jeg godt anbefale, hvis man vil have en enkel applikation. Hos Appmakr koster det ikke noget at lave en applikation (man skal dog betale cirka 500 kroner til Apple for en Developer account) og man kan selv vælge hvad applikationen skal koste i Appstore.

Det er legende let så hvis nogen vil have deres egen applikation, så giv det er forsøg Smile

Hvis du lige vil se mit applikation inden du forsøger dig med Appmark, så hent den her

Hvis du også brænder for e-handel, SEO og andre former for online markedsføring, så find mig på Google+

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)