Nu vil jeg også lige skrive herinde på Jante-Tæskeren.
Min iPhone appKalorietæller, som blev submitted d. 13 Juni og accepteret d. 17 Juni, har opnået langt større popularitet end jeg havde turde håbe på. I sidste uge nåede den helt op på en 3. plads i den danske App Store under gratis apps til iPhone/iPod touch. Siden da dalede den lidt, men er i denne uge kommet godt igen, op på en 4. plads (og 3. plads hvis det ikke var fordi TV 2 netop har udgivet deres Tour 2011 app :-) ).
Vægttab.nu - gratis kalorietæller, nu også som iPhone app
Det er godt nok flot! Jeg kunne ikke forstille mig andet end det er rigtig svært bare at komme op i Top 25 så en 3. plads er da så godt! Du skal i hvert fald et stort tillykke herfra! :-)
et stort tillykke med det gode resultat , arbejde videre mod ny mål , og tillykke igen med det super flotte resultat det er super godt gået dette her resultat
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Tillykke det er rigtig flot! Må hellere lige prøve og hente din applikation
Jeg fik selv udgivet min romantiske applikation for et par uger siden og selvom jeg ikke kan prale af tredjepladser, så er jeg også meget overrasket over antallet af downloads, når man tænker på at min applikation er meget nichepræget!
Må man spørge hvor mange der har downloadet den og hvor mange downloads du cirka har på en uge?
Det kunne være fedt hvis man kunne se hvad folk søger på når de finder ens applikation i appstore samt hvilken hjemmeside de kommer fra, hvis de søger på deres computer, men det findes vidst ikke vel?
Hvis du også brænder for e-handel, SEO og andre former for online markedsføring, så find mig på Google+
Oplyser helst ikke antal downloads, men det er rimeligt fornuftigt :-)
Desværre kan man ikke se hvordan folk har fundet ens applikation via itunesconnect :-( Men ja, det ville være rigtigt fedt.
Det eneste man kan se i itunesconnect, er antal downloads fordelt på dag eller uge, samt hvilken app store den er hentet fra.
Det er helt i orden!
Nej, det er ærgerligt at de ikke har koblet et godt statistikmodul på, så man kan se lidt mere.
Jeg har lavet min applikation via hjemmesiden Appmakr og det kan jeg godt anbefale, hvis man vil have en enkel applikation. Hos Appmakr koster det ikke noget at lave en applikation (man skal dog betale cirka 500 kroner til Apple for en Developer account) og man kan selv vælge hvad applikationen skal koste i Appstore.
Det er legende let så hvis nogen vil have deres egen applikation, så giv det er forsøg
Hvis du lige vil se mit applikation inden du forsøger dig med Appmark, så hent den her
Hvis du også brænder for e-handel, SEO og andre former for online markedsføring, så find mig på Google+