Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Historien om en indtjeningsmulighed.

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Videbæk
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Keld_J:
Så ja der er flere muligheder for at det kan gå galt... Uden jeg dog præsis kan sige hvorfor Jens Peter sagde nej

Hej Keld

Tag det ikke personligt, men dit svar er meget tynd. Først svarer du, at det engelske sprog var et problem ( det er noget konkret kritik, som man kan forholde sig til) og efterfølgende supplerer du med, at det var et af flere problemer. På spørgsmålet om, hvad de andre problemer efter din mening er, svarer du, at der er flere muligheder, uden at du dog præcis kan sige hvilke.

Var det så ikke bedre at undlade at svare?

Dbh

Michael

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 08:57

Michael Dullweber:

flere problemer. På spørgsmålet om, hvad de andre problemer efter din mening er, svarer du, at der er flere muligheder, uden at du dog præcis kan sige hvilke.

Var det så ikke bedre at undlade at svare?

Nå jeg får et direkte spørgsmål så er det vel ok at svare.Big Smile (Håber du gør det)

At så jeg ikke kan svare præsis handler om mangler på detaljer og jeg mener det er bedre ikke at gøre sig klog på noget man bare gætter sig til. Derfor fik '' hpr'' en liste af mulige problemer. Jeg går ud fra at han kunne bruge det til noget da han så løsningen på problemet  '' Face to Face''  

Men hvis du mener det var et tyndt svar må du jo selv have en bedre løsning på hpr 's problem?

Fra Videbæk
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 18:05

Hej Keld

Keld_J:
Nå jeg får et direkte spørgsmål så er det vel ok at svare.

Fuldstændig enig.

Keld_J:
At så jeg ikke kan svare præsis handler om mangler på detaljer og jeg mener det er bedre ikke at gøre sig klog på noget man bare gætter sig til.

Fuldstændig enig og efter min mening flot svaret. Men dit svar " Den engelsksprogede hjemmeside var et problem bl. flere" kan jeg kun forstå på en måde, nemlig at du har et rede svar på de andre problemer, men den trak du jo elegant tilbage igen.

Så, no hard feelings.

Jeg er ikke interesseret i en diskussion omkring ordkløveri, så derfor mit indlæg.

Keld_J:
Men hvis du mener det var et tyndt svar må du jo selv have en bedre løsning på hpr 's problem?

Det har jeg snakket med Hans Peter personlig om.

Dbh.

Michael

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 11:42
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

MVM:

Her er en video fra Youtube, der tydeligt viser, at de fleste mennesker går med skyklapper på gennem livet,

" target="_blank">

Ja - folk har penge nok i vesten !

Så hvorfor tage mod en god mulighed ......................?

Men det kune være en og anden fandt det ok med en ekstraindkomst - ja så er der mange tilbud - også et her ........................... JOMAcompany

mvh

john sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 11:52
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

john sommer:

MVM:

Her er en video fra Youtube, der tydeligt viser, at de fleste mennesker går med skyklapper på gennem livet,

" target="_blank">

Ja - folk har penge nok i vesten !

Så hvorfor tage mod en god mulighed ......................?

Men det kune være en og anden fandt det ok med en ekstraindkomst - ja så er der mange tilbud - også et her ........................... JOMAcompany

mvh

john sommer

John, jeg syntes det er temmelig dårlig stil at smide dit link ind i denne tråd. Jeg kan ikke se hvad det bidrager med og giver vel kun næring til folk der mener at alt handler om rekruttering og mig mig mig.

Mvh. Martin

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 12:03
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Martin Slot:
Jeg kan ikke se hvad det bidrager med og giver vel kun næring til folk der mener at alt handler om rekruttering og mig mig mig.

Se videoen Martin der er svaret - og din kommentar bekræfter videon!

Mit link vil du alligevel altid se i bunden af mine indlæg!

mvh

john sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 22:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Hans Peter

Jeg har af gode grunde ikke kigget på siden, men jeg undrede mig lidt over din beskrivelse af den. Måske kan du bruge min undren til noget...?

Når jeg først har klikket på en annonce for at se din side, så har jeg vist interesse. Men hvorfor i ALVERDEN skal jeg så læse kun 6 korte linier, og så klikke mig videre igen?
Det betyder, at du kun giver mig 6 korte sætninger, før jeg skal tage stilling til om det er interessant at læse mere. Der mister du mig nemt.

Tving brugerne til så få klik som muligt - hvert klik er en oplagt "chance" for at miste brugeren, fordi vi mere eller mindre bevidst tager stilling til, om vi gider klikke og læse mere.

Var jeg kommet ind på en side, hvor jeg kunne skimme en masse info, så havde du en meget bedre chance for at fange min interesse med noget af det, du havde skrevet, end du har med 6 korte og meget svævende sætninger...

Måske er det ikke ideen, de siger nej tak til - for de er jo aldrig nået ind til at høre om ideen, hvis jeg læser din beskrivelse korrekt?

Måske har de bare ud fra forsiden læst dig som pyramide-mand? Det lyder umiddelbart som om du ikke rigtig kom med noget konkret, men simpelthen prøvede at sælge dem ideen om "mange penge for intet arbejde, men det her er seriøst" - og det tror man ikke rigtig på, når der ikke er noget konkret info. (For det er altså sådan, fuskerne arbejder - havde du noget konkret og holdbart, så havde du vel skrevet det på siden i stedet for de der svævende sætninger. Sådan har de fleste efterhånden lært at tænke...)

Kan det simpelthen være din forside, der har tabt salget for dig? Det lyder sådan, når INGEN klikker sig videre fra forsiden for at høre om selve konceptet...   Wink

Håber at du kan bruge det til noget.

Smile    Rie

Tilmeldt 14. Sep 07
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 22:55

Hej Rie Wiberg!

Tak for din mail.

Din tanke havde jeg, men jeg valgte korte sider allene fordi en hel side godt kan virke uoverskuelig for den utålmodige læser. En kort side som vækker lidt nysgerrighed efter at komme videre er trods alt kun et klik væk.

Selve sætningerne skulle gerne give indtryk af at der ligger en overvejelse bag, hvilket der også gør, og ikke en tilfældig stemning fra et møde. Det kan selvfølgelig misforstås som du påpeger.

De bedste hilsner

Hans Peter

Tilmeldt 14. Sep 07
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 23:05

Keld_J:

Tråden har fået en drejning af at jeg har problemer. Det har jeg ikke på noget tidspunkt givet udtryk for, men selvfølgelig: Tak for omsorgen.

Jeg har skrevet om et forløb og mine erfaringer.

De bedste hilsner

Hans Peter Rebien

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 23:31

john sommer:

Martin Slot:
Jeg kan ikke se hvad det bidrager med og giver vel kun næring til folk der mener at alt handler om rekruttering og mig mig mig.

Se videoen Martin der er svaret - og din kommentar bekræfter videon!

Mit link vil du alligevel altid se i bunden af mine indlæg!

mvh

john sommer

Altså John...Har skam set video'en, men betyder det så at vi alle skal linke til vores forretninger i hver eneste tråd herinde??? Video'en er virkelig god, så jeg syntes det er super at smide den på...Denne tråd handler om et andet firma, så jeg syntes det havde været passende med din egen tråd.

Ja jeg er godt klar over dit link er en del af din signatur, men forstår simpelthen ikke hvorfor du smider det på i teksten.

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)