Jeg søger et tilbud på omsætning af endnu ukendt økonomisystem, som skal kunne følgende:
- live integration med Prestashop - integration med et kassesystem i butik - opslag pr. leverandør på hvilke varer som skal bestilles hjem, dette jf. lagerstatus og / eller på baggrung af ordrebaserede bestillinger. Dvs. at jeg på den enkelte leverandør skal kunne kan se hvilke af deres varenumre, som skal bestilles hjem på ny. - styring af flere lagre.
Ikke strengt nødvendigt: - når en tidligere restordre er klar til afsendelse, skal jeg have besked om at den nu er klar til afsendelse.
Når du skriver styring af flere lagre, hvad mener du så ? Flere fysiske lokationer i et regnskab, eller mere dropshipping agtigt? Umiddelbart lyder det som at du har en smule tilpasning /programmering foran dig for at opnå et par af tingene.
Såfremt du ønsker at vi trækker lagerstatus ved hvert salg fra en webshop er dette muligt. Vi har gjort det hos danaweb for en kunde. Så hver gang der sælges på kassen trækkes antallet fra webshoppen som så fungerer som lager.
Vil det kunne bruges i dit tilfælge for så ville vi kunne udvikle det samme til dig på en prestashop løsning.
Jeg har lige googlet lidt, har prestashop API eller kan vi opdatere fx. via XML eller en streng til shoppen?
prøv prestapos som kassesystem til din butik ! de har vidst en gratis demo
hvis du i leverandørens referencenummer kan indtaste en unik identifikation på leverandørbasis og hver vare kun fås hos en leverandør, - så mangler du blot at tilføje et felt til din produkt-tabel og få gjort indtastning mulig i backenden.
Det er ps_product tabellen der skal have tilføjet en minimumsbeholdning. Herefter kan du via SQL lave bestillingslister rimelig nemt, f.eks. gennem phpmyadmin.
Styring af flere lagre... tjaeh... her skal du bruge prestashp til e-conomic intragration - hvis det ikke findes kan jeg udvikle det for dig om en måneds tid - for 8.000kr
tilføjelse af minqty og opsætning af genbestillingsrapporter kan jeg lave for 1.000kr hvis hver vare kun fås hos en leverandør.
det er mit tilbud her ude i det åbne. jeg kan først starte om en måneds tid og derefter skal jeg nok have en uges tid eller to for at blive færdig