Hej Amino'er Nu har jeg lige afsluttet min uddannelse som Multimediedesigner. Jeg læser så videre på E-konceptudvikling efter sommerferien. I min hovedopgave lavede jeg en virksomhedsvideo for et firma, som skulle respræsentere virksomhedens identitet og produkt. Jeg går lidt og tænker på, at lave en hjemmeside, hvor jeg gerne tager ud til en virksomhed og filmer lidt, når de har tid, og så sætter en virksomhedsvideo sammen for dem. Det skal være ikke være noget fuldtidsarbejde, men bare en mulighed for mig at finpudse mine evner. Derfor er prisen også noget de sagtens kan betale, da jeg ikke er professionel endnu. Desuden behøver de ikke betale for videoen, hvis de ikke er tilfreds. Jeg vil dog også gøre opmærksom på, at videoen så bliver lavet i mit eget tempo, da jeg også skal passe min skole. Jeg ser det som sagt som en mulighed for, at jeg kan blive bedre, og det er også derfor, at virksomheden ikke er bundet til at betale for mit færdige produkt. Hvis så at virksomhederne er tilfredse med mit produkt, kan jeg altid lave nogen ekstra tiltag. Hvad synes I? Virksomhederne mister i hvert fald ikke noget. |
Gi' den gas