Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IT selskab

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :

IT-designeren:

Og det er det samme, du laver? Altså du laver hjemmesiderne - du sælger dem ikke bare?

Yup... :)

Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:36

Den hjemmeside I får at se, er "skelettet" - altså kun HTML-koden - til den hjemmeside, jeg laver til mit firma.
Jeg uploader den indenfor et par dage og så får I det at se.

Tilmeldt 27. Jun 11
Skrevet kl. 10:14
Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 156
Fra  VirtualSprout Skrevet kl. 10:22

God formiddag,

No offence, men det der kan alle smække sammen - selv folk der aldrig har prøvet det før, det er jo bare sætte en baggrundsfarve og så bruge nogle headers i html koden?

Jeg tror du skal vise noget mere for at vi kan komme med en form for bedømmelse, det der hjælper ingenting. Hvis det er hvad du kan nu, vil du få mere end svært ved at sælge hjemmesider, men hvis det bare er skelettet vil jeg glæde mig til at se mere :-)

Hav en fortsat god dag!

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 10:22

Øhh har du bare skrevet noget i paint på en baggrund?

Hvis vi skal kunne vurderer dit arbejde, så skal du lave en færdig hjemmeside. Hvis du vil lave både kodning og design, så skal du vise en hjemmeside, hvor du har gjort begge dele. Hvis du kun vil designe dem, så vis os en hjemmeside du har designet og ikke bare en firkant med tekst - det kan alle jo lave i paint.

Undskyld jeg siger det sådan lige ud - men hvis du vil tage penge for det, så er det altså ikke godt nok.

Mvh

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 10:33

Det der viser intet om dine evner som hjemmeside designer, det viser blot forretningsideen, og dine evner som tekstforfatter, hvilket jeg ville gå igennem endnu engang for stavefejl, og sproglige optimeringer. Man skriver ikke "über alles" til gamle fru Jensen, eller hvem der nu engang kunne tænkes at ville få lavet en hjemmeside.

Du bliver, som de andre amino'er også skriver, nødt til at vise noget mere af dine evner som designer og koder. Selv om det er begrænset som jeg ser det, da du jo vil benytte eksisterende skabeloner og så bare tilrette dem, og tilføje lidt tekst. Men vis dine evner udi den kunsk, tag en standard skabelon, og vis et før billede, og så udøv din magi, og vis det færdige resultat efter. Så har man noget at bedømme udfra, og det viser noget af dine kreative evner. Hvis ikke man kan se forskel på før og efter, ud over teksten har ændret sig, så er det reelt ikke hjemmeside designer du tilbyder dig som, men mere som tekstforfatter! :)

Held og lykke med projektet.

Find den billigste pris på Erotisk legetøj på diIdo-priser.dk

Tilmeldt 27. Jun 11
Skrevet kl. 19:46

Som I kan se, har jeg også skrevet at det bare er skelettet - og nej, det er ikke bare lavet i Paint, men det brugte for meget plads hvis man kunne se "URLen".
Jeg er i gang med også at lave et design, som I kan få lov at se, sætte det sammen og så skulle der gerne være et færdigt resultat. Tak for jeres kritik :)

Fra Horsens
Tilmeldt 23. Jun 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 20:08

Det er sikkert en god ide, så det vil jeg også gøre. Jeg vil starte med en hjemmeside i cms som brugeren selv kan opdatere til en download pris på 400 - 500 kr ex. moms

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)