Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IT selskab

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg laver et firma, som hjælper virksomheder og private med at lave hjemmesider (som I nok kan regne ud; vi laver både hjemmesider til privat brug og hjemmesider til at tjene penge på).

MEN - har I nogen idé om, hvor meget sådan et selskab kommer til at tjene om året? Bare for at vide, om jeg skal stifte et selskab, eller om det bare er ligemeget? For jeg ved, at kommer det til at tjene over 50.000 kroner om året, er det en nødvendighed at stifte selskab. Men tror I, det er dét i dette tilfælde? Jeg har nemlig ingen idé om, hvor meget vi kan tjene.

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 21:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Hvis du kommer til/forventer at omsætte for mere end 50.000 kr over en 12 måneders periode, skal du momsregisteres - og altså ikke tjene.

Derudover er det heller ikke et krav, at du stifter et selskab. Et personlig ejet firma er nok, hvilket du opretter ved at blive momsregisteret.

Alt efter hvor meget arbejde du tager ind og hvad du tager for det, så kan du sagtens komme til at omsætte og tjene langt mere - men det er jo totalt umuligt for os at sige.

Mvh

Tilmeldt 27. Jun 11
Skrevet kl. 21:21

Kristian Konradsen:

Hej,

Hvis du kommer til/forventer at omsætte for mere end 50.000 kr over en 12 måneders periode, skal du momsregisteres - og altså ikke tjene.

Derudover er det heller ikke et krav, at du stifter et selskab. Et personlig ejet firma er nok, hvilket du opretter ved at blive momsregisteret.

Alt efter hvor meget arbejde du tager ind og hvad du tager for det, så kan du sagtens komme til at omsætte og tjene langt mere - men det er jo totalt umuligt for os at sige.

Mvh

Jeg regner selvfølgelig med at tage alt det arbejde ind, jeg kan. Men igen; hvor meget vil I mene, det er normalt at tage for at lave en hjemmeside?

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 21:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

...hvor meget vil I mene, det er normalt at tage for at lave en hjemmeside?

Uh uhh.. here we go again... :)

Fra Århus
Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 21:43

Kim Dolleris:
Uh uhh.. here we go again... :)

Jeg synes du skulle tage at sammenligne de forskellige konkurrenters priser, og derudfra vurdere hvor du vil positionere dig selv. Nogle parametre du også kan vurdere efter er:hvor mange og hvor relevante referencer du har, hvor god du er, erhvervserfaring osv.

Venlig hilsen Stig Frahm!

Marketingchef - www.Greentech-Solutions.dk  / www.twitter.com/stigfrahm

Tilmeldt 27. Jun 11
Skrevet kl. 21:45

Tjo, altså det ville jo ikke være så dårligt, hvis man kunne tage ca. 1000-2000 kroner på hver hjemmeside, men synes I, det lyder rimeligt?

Mvh,
Mikki

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 22:41
Jamen, så vil jeg godt bestille et stk seo-optimeret site, med fuld webshop, chat, forum og det hele...

Du skal prøve at sætte tingene i perspektiv, når du siger en tusse for en hjemmeside, så er det nok til gas- og vandmester Nielsen, som bare skal præsentere sin virksomhednettet fordi han har hørt det er vejen frem. Der er folk der laver hjemmesider, som rask væk tager 500 i timen, og som er pengene værd.. Så spørgsmålet er, hvad er du værd?

Find den billigste pris på Erotisk legetøj på diIdo-priser.dk

Tilmeldt 27. Jun 11
Skrevet kl. 22:56

zhenzar:
Jamen, så vil jeg godt bestille et stk seo-optimeret site, med fuld webshop, chat, forum og det hele...

Du skal prøve at sætte tingene i perspektiv, når du siger en tusse for en hjemmeside, så er det nok til gas- og vandmester Nielsen, som bare skal præsentere sin virksomhed på nettet fordi han har hørt det er vejen frem. Der er folk der laver hjemmesider, som rask væk tager 500 i timen, og som er pengene værd.. Så spørgsmålet er, hvad er du værd?

Det vil jeg have jer til at bedømme, så jeg er lige nu i gang med en hurtig hjemmeside, så I kan se, hvad jeg kan :-)

Mvh,
Mikki

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:57

zhenzar:

Du skal prøve at sætte tingene i perspektiv, når du siger en tusse for en hjemmeside, så er det nok til gas- og vandmester Nielsen, som bare skal præsentere sin virksomhed på nettet fordi han har hørt det er vejen frem. Der er folk der laver hjemmesider, som rask væk tager 500 i timen, og som er pengene værd.. Så spørgsmålet er, hvad er du værd?

Det er da vidst den lave timepris ;)

Kan ikke huske mange gange, hvor jeg har solgt en hjemmeside til under 20K..

Det kommer enormt meget an, hvad det konkret er du vil tilbyde... Det jeg gjorde i tidernes morgen, var at lave de første par sider til 2500 kr ex moms.. Det var meget under hvad jeg skulle have taget, tror det tog mig en uge at levere den første (dvs 500 kr/ dag)..

Men jeg lærte meget af det, jeg lærte hele sags forløbet, korrespondancen osv.. Prøv dog det samme.. Jeg solgte det første ved at gribe knoglen og ringe til en 20-30 forskellige, og mener det var 2-3 stk der sprang ret hurtigt på...

Try it out - just NEVER give up ;) Remember a "No" is a conversation - not a rejection ;)

Tilmeldt 27. Jun 11
Skrevet kl. 23:16

Jannik Hansen:

Det er da vidst den lave timepris ;)

Kan ikke huske mange gange, hvor jeg har solgt en hjemmeside til under 20K..

Det kommer enormt meget an, hvad det konkret er du vil tilbyde... Det jeg gjorde i tidernes morgen, var at lave de første par sider til 2500 kr ex moms.. Det var meget under hvad jeg skulle have taget, tror det tog mig en uge at levere den første (dvs 500 kr/ dag)..

Men jeg lærte meget af det, jeg lærte hele sags forløbet, korrespondancen osv.. Prøv dog det samme.. Jeg solgte det første ved at gribe knoglen og ringe til en 20-30 forskellige, og mener det var 2-3 stk der sprang ret hurtigt på...

Try it out - just NEVER give up ;) Remember a "No" is a conversation - not a rejection ;)

Og det er det samme, du laver? Altså du laver hjemmesiderne - du sælger dem ikke bare?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)