Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det umuligt at få en personlig aftale med skat?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jun 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 01:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 

Går lidt med en drøm om at blive selvstændig?

Her er mit spørgsmål:

Kan man få lavet en kontrakt med skat, en speciel aftale med dem, hvis min ide er lidt anderledes, end bare salg til en kunde? 

Er det noget nogle kan give mig svar på, eller ville jeg skulle kontakte skat, for at få et svar.

Ser personligt selv at intet er umuligt, men som jeg godt kan se, har jeg ikke hørt om nogen før der har fået det?

Mvh. 

Ps. Hvis det er muligt kan man så få det i en I/S form?

Fra Glostrup
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 02:11

Madsen123:
Kan man få lavet en kontrakt med skat, en speciel aftale med dem, hvis min ide er lidt anderledes, end bare salg til en kunde? 

HVad snakker du om??  Du er nød til at fortælle hvad du har i tankerne og hvad det er for en kontrakt du vil have lavet, og hvad der er ved din ide der skulle gøre at du som den eneste i Danmark kan få lavet en speciel aftale med SKAT...

Madsen123:
Ps. Hvis det er muligt kan man så få det i en I/S form?

Hvad er det du vil have serveret i en I/S form?? Den forstår jeg ikke lige

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 03:05

Det er vist ret mange virksomheder som lever af andet end alm. salg til en kunde. (afhængig af hvordan man nu definerer dette).

Men prøv at komme nærmere ind på hvad det er der er anderledes, så kan det være nogen kan hjælpe dig med et svar :)

Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 03:15

Hej,

Så længe du overholder lovgivningen kan du jo gøre stort set som det passer dig.

Hvis din ide er kompliceret ift. SKAT kan de formentligt hjælpe dig med at finde ud af hvilke regler, der er gældende inden for dit område.

/Anders

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 08:44

Du kan ikke få en aftale med Skat.

Skat administerer en lovgivning som er bestemt i Folketinget. Det Skat kan gøre for dig, er at du i en konkret situation kan få et svar om hvorledes beskatningen vil foregå.

Det foregår ved at du stiller et konkret spørgsmål, betaler et gebyr og får Skats fortolkning af reglerne i skattelovgivningen på netop dét område du er i tvivl om.

Hvis du generelt er i tvivl om hvordan firmaet står rent skattemæssigt på baggrund af dit koncept, køber du rådgivning hos en revisor eller lign. - eller tilmelder dig et af de mange kurser i regnskab og bogføring der findes.

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  Lysfelt ApS Skrevet kl. 12:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Madsen123:

Er det noget nogle kan give mig svar på, eller ville jeg skulle kontakte skat, for at få et svar.

Det kan vi da sagtens svare på. Cool

Bare rolig... det kræver IKKE en særlig aftale at have salg til mere end én kunde. Surprise Du kan evt. bare oprette et CVR-nummer, og så er du i gang.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)