Normalt gider jeg ikke at kommentere noget så latterligt, men det føler jeg mig nødsaget til at gøre nu.
Lad mig starte med at spørge, hvorfor du skal blande dig i min pris, når du ikke er interesseret, men kun er ude på at sætte mig i et dårligt lys overfor mulige kunder? Du kan sikkert lave en utrolig flot side med 100-vis af farver, men det er ikke kun dét det handler om. Det handler om, at sætte kundens ønsker i forreste række, og så er jeg egentlig ligeglad med om du mener den er for hvid og grå, hvis kunden er har ønsket et minimalistisk og stilfuldt look.
Og nej 3.000 DKK er ikke dyrt, men når jeg kun er 16 år, og ved at der er mange, som sikkert kan gøre det bedre end mig, så vil jeg ikke sætte prisen højere, men jeg er trods alt også student og skal jo leve af noget. Jeg brænder for det jeg laver, og jeg udvikler mig hele tiden, b. la takket være amino, men når folk som dig så kommer og prøver at spærre vejen for mig, så bliver jeg sgu sur. Lav din egen tråd, hvor du beklager dig over hjemmesider, som er for kedelige, og så hold dine tanker for dig selv, i hvert fald i min tråd.
Mvh. Christian