Du sagde, at jeg brugte 7,5 time i alt. Så kommer jeg med nogle argumenter for, at jeg bruger langt mere tid. Og ja, gratis support tager også tid, det er ikke alt man kan klare på 5 min.
- Så er der de timer, hvor man tilbyder at give noget gratis support
Ja gratis support
----------
Helt fint tag du bare 3000 kr for tilpasset design.. Det er jo folk eget valg..
Lad nu være med at blive ved med at fordreje tingene. Det er jo ikke kun et tilpasset design man køber. Det er vist ved at være tid til en time-out hr. E-soerensen
Så lad vær med at kalde det Gratis support når det ikke er det.
Men ja frost jeg smutter nu, der bliver ikke noget godt ud af det her. Synes bare verden skulle vide min smukke mening. Kunne folk evt tænke sig en lidt billigere hjemmeside så må i jo bare kontakte mig.
- OUT
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Trods alt er jeg lidt mere realistisk. Ikke programmør men realistisk.
Jeg forstår ikke din kritik? Nu har jeg læst dine argumenter gennem tråden, holdt op mod de andres og jeg kan ikke se den røde tråd - det lader til at du selv er uforstående overfor at folk forsøger at drive en forretning på deres måde - og i bare irritation tilbyder du endda, i en andens tråd om et tilbud, at bare kunne gøre det billigere? Det må sgu da give en dårlig smag i munden. I forhold til mange af dine andre kommentarer jeg har læst her på Amino, kommer det her alligevel bag på mig.
Nu slutter du heldigvis selv af med at indvie os alle i at du ikke selv er programmør - og du får det også til at virke implicit at så er man mere realistisk. Jeg bliver derfor meget nysgerrig efter hvor meget synes du så en programmørs tid er værd?
Det lader til at du bestemt ikke mener at erfaringen og tiden man bruger på at forstå de ting man arbejder med er pengene værd. Gad vide om det så også afspejler sig i dit valg af mekaniker til bilen, murer til huset eller lignende...