Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbyder en super flot Wordpress-hjemmeside til 3000 kr.

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan høre, at du tydeligvis ikke ved noget som helst, hvad angår priser på hjemmesider. Så jeg vil ikke drage denne latterlige debat videre. Tak, fordi du har ødelagt min tråd

Må I alle få en god lørdag. 

Mvh. Christian

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 14:26

IværksætterGen:

Designbyj.dk:
også student og skal jo leve af noget

Ja men ikke engang en professionel tager sådan en pris. Det vigtige er også lidt at man ikke som 16-årig på skolen sidder og tager overpris på en allerede udviklet cms system.

Hilsen

Emil

Vi tager mere og har mange kunder, men det kommer jo slet ikke tråden ved. Det kommer faktisk slet ikke dig ved hvad andre tager for deres ydelser. 

Det er helt tydeligt du udtaler dig om ting du ikke ved noget om.

Jeg spørger lige igen: hvad mener du timelønnen skal være for webudvikling? Det sjove ved dine stupide udtalelser i denne tråd er at du ikke engang har spurgt trådstater hvor mange timer han beregner til at servicere sine kunder for 3000,-

Lad os sige han beregner 15 timer.

Er det så overpris?

Hvad mener DU er en rimelig timepris?

Du bliver ved med at kritisere men kommer ikke med noget som helst selv, hvis du vil indgå i en debat må du også svare når du bliver spurgt.

Til trådstarter:

Opret en ny tråd og lad os håbe den kan blive fri for kommentarer om dine priser fra folk der ikke kender detaljerne i dit tilbud.

Fra Tønder
Tilmeldt 1. Apr 11
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 14:42

IværksætterGen:
Ja men ikke engang en professionel tager sådan en pris.

That just made my day.

- Mange tak! :)

Til trådstarter:
Synes det er kanon godt arbejde. Fortsæt endelig med det. Og gå endelig ikke længere ned i pris.
- Prisen er bestemt fair :) 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 14:44
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

hr. Frost, hvorfor blander du dig?

Nu melder jeg lige ind. Trådstarter skriver at han gør følgendene og jeg ligger timer til:

Oprettelse af Wordpress: 5 min.

Opsættelse af template, så det passer 100 % til dine ønsker: 2-3 timer.

Oversættelse af template = 1-2 timer

Indsættelse af alt indhold: Kommer an på størrelse. Vil skyde på små 2 timer.

Disse timer/min er lidt af et skud i luften men ikke helt ved siden af: ergo 6,5 timer eller okay 7,5 timer som svare til en hel arbejdsdag. Og dog tjener han åbenbart 3000 kr om dagen. Selv om knægten er student.

Måske burde jeg oprette en tråd og forlange 10.000 kr for en Wordpress side, der tager 7,5 timer at lave.

En rimlig timepris for en student, der har programming som hobby (i dette tilfælde wordpress) som jeg personligt ikke tror kan nævne 5 php koder. Så timeprisen ville ligge på 50 kr hvis han er heldig.

- OUT

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Tønder
Tilmeldt 1. Apr 11
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 14:46

IværksætterGen:

Nu melder jeg lige ind. Trådstarter skriver at han gør følgendene og jeg ligger timer til:

Disse timer/min er lidt af et skud i luften men ikke helt ved siden af: ergo 6,5 timer eller okay 7,5 timer som svare til en hel arbejdsdag. Og dog tjener han åbenbart 3000 kr om dagen. Selv om knægten er student.

Måske burde jeg oprette en tråd og forlange 10.000 kr for en Wordpress side, der tager 7,5 timer at lave.

En rimlig timepris for en student, der har programming som hobby (i dette tilfælde wordpress) som jeg personligt ikke tror kan nævne 5 php koder. Så timeprisen ville ligge på 50 kr hvis han er heldig.

- OUT

Og der blev min dag faktisk lige lidt bedre! :)

Tror godt du kan smide en time eller 20 oveni ;)

Nå - nu vil jeg ud at spille golf.

Dbh Nichlas

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 14:52

IværksætterGen:

- OUT

Det du lige har skrevet er hvad DU vil bruge af tid på en kunde.Det har jo intet med trådstarters tilbud at gøre. Vi havde en kunde for et stykke tid tilbage hvor vi brugte 10 timer på tilpasning af template (fordi kunden havde nye ønsker hver gang vi havde lavet noget Smile).

Hvor lang tid det tager at lægge indhold ind kommer da helt an på hvor meget indhold der er og hvor besværlig kunden er. Så dine konklusioner kan ikke bruges til noget som helst. Du glemmer at man undervejs også bruger lang tid på at snakke med kunden, skrive e-mail demonstrere systemet m.m.

Men det medtager du ikke fordi du ingen erfaring har med webudvikling.

Til dit spørgsmål på hvorfor jeg blander mig er det fordi jeg ser en person blive urimelig behandlet.

Du aner ikke hvad tilbudet indeholder og har ikke engang spurgt til detaljer før du har en mening om tingene. Du skal være velkommen til at oprette en tråd med et tilbud på hvad du har lyst til, det kommer jo ikke os ved. Men det kommer andre ved når du i første indlæg ødelægger trådstarters indlæg med dine lige gyldige kommentarer.

Tilmeldt 17. Mar 11
Skrevet kl. 14:53

IværksætterGen:

- OUT

- Så er der også alle timerne, hvor man sidder og udveklser idéer med kunden

- Så skal alle de små detaljer laves, så det hele spiller sammen

- Så skal kunden typisk introduceres for Wordpress, så han/hun/de kan stå på egne ben i fremtiden

- Så er der de timer, hvor man tilbyder at give noget gratis support

- Så skal der måske sættes nyhedsbrev op.

- osv. osv. osv.  

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 14:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

E-sorensen har tydeligvis ikke læst den tråd om klovneri der var forleden.

Tilmeldt 17. Mar 11
Skrevet kl. 14:56

Nichlas DB:
Synes det er kanon godt arbejde. Fortsæt endelig med det. Og gå endelig ikke længere ned i pris.
- Prisen er bestemt fair :) 

Mange tak Nichlas! :-) 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 14:58
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Designbyj.dk:

- Så er der de timer, hvor man tilbyder at give noget gratis support

Ja gratis support Skype-BigSmile

----------

Helt fint tag du bare 3000 kr for tilpasset design.. Det er jo folk eget valg.. Confused

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)