Kan høre, at du tydeligvis ikke ved noget som helst, hvad angår priser på hjemmesider. Så jeg vil ikke drage denne latterlige debat videre. Tak, fordi du har ødelagt min tråd. Må I alle få en god lørdag. Mvh. Christian |
IværksætterGen:Designbyj.dk:også student og skal jo leve af noget
Ja men ikke engang en professionel tager sådan en pris. Det vigtige er også lidt at man ikke som 16-årig på skolen sidder og tager overpris på en allerede udviklet cms system.
Hilsen
Emil
Vi tager mere og har mange kunder, men det kommer jo slet ikke tråden ved. Det kommer faktisk slet ikke dig ved hvad andre tager for deres ydelser.
Det er helt tydeligt du udtaler dig om ting du ikke ved noget om.
Jeg spørger lige igen: hvad mener du timelønnen skal være for webudvikling? Det sjove ved dine stupide udtalelser i denne tråd er at du ikke engang har spurgt trådstater hvor mange timer han beregner til at servicere sine kunder for 3000,-
Lad os sige han beregner 15 timer.
Er det så overpris?
Hvad mener DU er en rimelig timepris?
Du bliver ved med at kritisere men kommer ikke med noget som helst selv, hvis du vil indgå i en debat må du også svare når du bliver spurgt.
Til trådstarter:
Opret en ny tråd og lad os håbe den kan blive fri for kommentarer om dine priser fra folk der ikke kender detaljerne i dit tilbud.