Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

To års arbejde er slut. 24. august står min bog på hylderne

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 17. Jun 06
Indlæg ialt: 70
Fra  StrongMind Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser super spændende ud! Glæder mig til at læse bogen.

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 10:46

Hej Søren

Stort tillykke med din udgivelse, jeg regner med at købe den:)

Udover er jeg faktisk også igang med selv, at skrive en bog "Overskuds Fodbold Spillet om loyalitet"   Som er en bog omhandlende hvordan fodboldklubber bliver lønsomme. 

Derfor kunne jeg godt tænke mig at vide hvordan du kom igennem til Gyldendahl, og hvorfor du valgte netop dem?

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 364
Fra  Søren Sjøgren, foredragsholder Skrevet kl. 14:45

Manageren:
Derfor kunne jeg godt tænke mig at vide hvordan du kom igennem til Gyldendahl, og hvorfor du valgte netop dem?

Det er en lang historie som startede med at jeg var irriteret over dårligt oversatte militærfaglige bøger. Til samtalen med den faglige redaktør kom vi til at tale om mine egene oplevelser (jeg mødtes med ham mens jeg var på orlov fra Afghansitan) - og pludselig sad jeg selv bag tasterne og skrev på mine egne oplevelser. Første udkast tog ikke lang tid at skrive - det er den efterfølgende redigering der har været udfordringen.

Du er langt fra den første der har spurgt. Jeg får griflet den lange version ned på et tidspunkt og sat på min blog.

Men spørgsmålet er vel nærmere: Hvordan kommer du igennem med din?

Hvis jeg skulle gøre mit projekt om igen så ville jeg:

• starte med at skrive til folk som havde udgivet noget lignende og stille et par konkrete spørgsmål om hvordan de bar sig ad. Jeg har i mit arbejde været i dialog med en masse mennesker, og jeg har været overrasket over hvor hjælpsomme tilsyneladende uopnåelige mennesker egentlig er.
    Stiller man et enkelt spørgsmål, så får man ofte svar.
  • deltage i et eller flere skrivekurser for at lære at formulere mig klart på skrift
  • skrive en synopsis og gå til forlagene med den

Håber du kan bruge det.

Søren

Fra Odense
Tilmeldt 22. Apr 11
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 14:48

Stort tillykke med udgivelsen Søren

Kender en der helt sikkert skal have den bog, han tager afsted om en måned, så han får den når han kommer på Leave..

Go' vind.

Mvh.
Alexander

"Mit eneste problem er at jeg ser muligheder over alt, det er hektisk..... Nej det er faktisk også en mulighed"

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 02:12

Tak - meget nyttige og direkte besvarelse:)

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 11:19

Fedt, Søren! Stort tillykke!

Fra Virum
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 172
Fra  Brason.dk Skrevet kl. 11:32

Hej Søren,

Selv om jeg personligt er imod overflødige felttog (Irak) - spild af liv, spild af skatteborgernes penge - skal du have tillykke med udgivelsen!

En bog bliver netop som et barn, hvor dens intensitet og udbredelse lidt bliver afhængig af, hvad man gør for den. Mangler du et publikum at øve dig som foredragsholder på: Prøv at kontakte forskellige Lions- eller Rotary-klubber. Det virkede så ganske glimrende for mig, da jeg udgav "Berømmelsens anatomi" (Børsen, 2004). Efter en håndfuld mere eller mindre gratis foredrag i Rotary, fik jeg pludselig luft under vingerne. Og har i dag holdt over 80 foredrag om personlig branding (hvorfor det ikke virker. Hvorfor det virker).

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 364
Fra  Søren Sjøgren, foredragsholder Skrevet kl. 11:45

John de Summer-Brason:
Selv om jeg personligt er imod overflødige felttog (Irak) - spild af liv, spild af skatteborgernes penge - skal du have tillykke med udgivelsen!

Jeg er ikke politiker - min bog og mine foredrag giver publikum en mulighed for at se hvad der foregår blandt soldaterne i felten og i en delingsføreres hoved, når demokratiet har besluttet af gå i krig.

John de Summer-Brason:
Prøv at kontakte forskellige Lions- eller Rotary-klubber.

Tak - det er et godt fif.

Det var også sådan jeg startede med at holde foredrag i 2009. Alle mine oplevelser blev skrevet end, hvilke dele af materialet virkede og hvilket virkede ikke. Formålet med at holde foredrag var faktisk at samle materiale til bogen. Jeg havde ingen ide om hvad civile mennesker synes var spændende. Under foredragene kunnne jeg aflæse det direkte.

Nu lever foredragene deres eget liv ved siden af mit ene fultidsarbejde som officer og det andet som far til en knægt på knap et år.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 11:50

Tillykke :) Godt gået..

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 01:15

Tillykke Søren! Jeg vil glæde mig til at læse den - den udkommer forhåbentlig også som e-bog, så jeg kan få den på min Kindle?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)