|
Kære venner |
Her er tale om et menneske der er guld værd at høre på mht iværksætteri. Det ved jeg af erfaring.
Det nye krydderi er at nu er det to af dem, der taler sammen.
Det glæder jeg mig virkeligt til :-)
Debat
|
Kære venner |
|
Her er tale om et menneske der er guld værd at høre på mht iværksætteri. Det ved jeg af erfaring. Det nye krydderi er at nu er det to af dem, der taler sammen. Det glæder jeg mig virkeligt til :-) |
Sparetips på Sparefeber.dk
|
Så er aftenens gæster ude af døren og jeg er klar til at se genudsendelsen af aftenens amino akademi/webinar. Men kan ikke finde emailen med koden nogen steder, og kan heller ikke finde genudsendelsen i plussektionen. Kunne være fedt hvis det var endnu lettere - så man bare kunne klikke på plus i menuen og så få de nødvendige informationer. Glæder mig til at se udsendelsen, når den kommer op. Mvh Anders |
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Her i Danmark er det kun den 29. juni, webinaret er den 30., går tiden så stærkt i Grækenland at I er nået en dag længere frem ;-) Sorry |
|
haha det er jo kun lige blevet den 30. nu (græsk tid)! Jeg venter en dag længere og undskylder ulejligheden. :-) Kiggede ned på computeruret og der stod 30/6 og jeg overså lige at den dag kun var 28 minutter ung :-) Mvh Anders der lige har vundet en dag! |
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Dejligt! |
|
Jeg synes, at I først og fremmest skal hygge jer. I er begge godt skåret for tungebåndet, så det skal nok blive underholdende. Betragt det lidt som to dygtige musikere, der jammer. Undertiden opstår der spontant noget fantatisk. Ellers skulle I invitere jeres sikkert tålmodige og fleksible koner/kærester (ja, kun den ene eller den anden ;) ). De har måske en anden vinkel på det at bosætte sig i et andet land. Vi mødes på torsdag. Pas godt på jer selv. |
|
Så er jeg ved at gøre det sidste klar til aftenens brag af et talkshow. |
|
Et par stykker har spurgt mig: "Hvordan ser vi det? Er der et link, vi skal klikke ind på kl. 20?". Og det kan jo være, at andre også er i tvivl, så Martin: Oplys os :-) |
|
Det ser ud som om, at det er på tide at blive Amino Plus medlem, så man kan høre dette webinar. Har desværre ikke muligheden i aften, men må vente, til det bliver lagt online i en recorded udgave. Det bliver godt. :-) |
Tørklæder - Stort udvalg af lækre tørklæder i kashmir og silke. Masser af kendte danske designer tørklæder.