Problemet er lidt at de har ret. De mails ville taelle som spam og koste dig 10.000 hvis de blev sendt i dag (Jeg ved ikke hvordan spam lovgivningen var dengang). |
Ejler
Undskyld jeg siger det, men du ævler altså uden lige. Det eneste han skriver er at du spammer. Du har tydeligvis ikke sat dig ind i hvad spam er overhovedet. Nu kommer du med en lang beskrivelse af alt muligt der INTET har med hans beskyldninger at gøre.
Du får intet ud af den kommunikation du benytter her. Prøv KUN at forholde dig til spamanklagen.
Har du sendt e-mail ud til folk indeholdende tilbud eller med henblik på salg af ydelser?
Hvis svaret er ja er det helt lovligt for en person at kalde dig spammer.
Så vidt jeg hurtigt kunne se indrømmer du faktisk at have sendt sådanne mails, men forsvarer dig med din forkerte tolkning af loven omkring spam. Du må nok se i øjnene at du har spammet, ikke i forhold til din egen definition, men i forhold til definitionen i markedsføringsloven. Måske jeg tager fejl, så ret mig gerne, og prøv lige denne gang kun at forholde dig til hans spamanklage og ikke alt muligt der intet har med dette at gøre.