Vi er et par fyre der er ved at starte ny virksomhed op og vi er i den forbindelse ved at indgå en erhvervs aftale med en af de store banker så vi kan tilbyde kommende kunder finansiering / leasing,
De har bedt om en masse oplysninger, her iblandt et regnskab. da firmaet først har en start dato 1/7 – 2011 har vi endnu ikke et aktivt regnskab.
Så regner med at vi kan nøjes med at lave nogen pålsætninger for det indeværende år.
Men hvordan skal sådan noget lige se ud, og stilles op så det ser fornuftigt ud ?
Ved ikke hvad i allerede har udarbejdet eller forsøgt?? Jeg har tidligere brugt det lokale Erhvervsservicecenter (de findes over hele landet) da jeg skulle bruge finansering til at købe mig ind i eksisterende virksomhed.
Måske de kan hjælpe jer på vej?? Link: Erhvervsservicecenter se "kontaktlisten" for at finde et nær jer - og klik menuen i toppen for at læse om de forskellige områder.
Knæk og bræk
For A Fact Strategi og Rådgivning baseret på fakta!
Tror du misforstår mig Det er vores kunder der har behov for finansering, ikke os selv men det selvskab vi skal arbejde sammen med vil have papir på hvad vores forventede omsætning bliver udgifter mm Det er hvordan man sætter sådan et buget op så vi kan få det sendt ind `?