Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan bliver jeg webdesigner?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jun 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal blive webdesigner. Jeg har tænkt mig og tage Hansenberg kolding under medieproduktion og så til web-integrator. Er det den vej eller er jeg helt på den der?. Hvad kræver det og blive web design. Jeg mener karter fra skolen eller noget andet Smile.

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 14:51

Hej. :-)

Web-integrator uddannelsen har ikke så meget fokus på webdesign. Men jeg syntes du skal tage et kig forbi denne side og læse om uddannelsen og se om det er noget i den retning du søger.
Jeg ved ikke om du opfylder adgangskravene men du kan altid henvende dig til din lokale skole der tilbyder uddannelsen og høre dem ad hvilke muligheder du har. :-)

Held og lykke med det!

Mvh,
Daniel.

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Tilmeldt 9. Jun 11
Skrevet kl. 14:54

Hvad er adgangskravene?.

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 14:55

Der er et menupunkt på siden jeg skrev hvor der står Adgangskrav. ;-)

Mvh,
Daniel.

Tilmeldt 9. Jun 11
Skrevet kl. 14:59

Nej det har jeg ikke. Jeg går kun i folkeskole lige nu.

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 15:02

Okay. Hvis jeg var dig ville jeg alligevel prøve og give det et forsøg med at ringe ind og spørge om det er muligt du kan starte på uddannelsen når du er færdig med folkeskolen.

Det kan jo være de lader komme ind, man kan aldrig vide, men du kan højest få et nej. Hvis du eventuelt har noget viden indenfor design og programmering så du allerede ved noget om det, så tror jeg også det vil give dig en større chance for at blive optaget hvis du fortæller dem det.
Ellers kan du jo begynde på at lære de forskellige ting, så når du er færdig med skolen kan fortælle dem at du allerede har nogle kompetencer indenfor design og kodning. :-)

Mvh,
Daniel.

Tilmeldt 9. Jun 11
Skrevet kl. 15:05

Daniel Schjerlund:

Okay. Hvis jeg var dig ville jeg alligevel prøve og give det et forsøg med at ringe ind og spørge om det er muligt du kan starte på uddannelsen når du er færdig med folkeskolen.

Det kan jo være de lader komme ind, man kan aldrig vide, men du kan højest få et nej. Hvis du eventuelt har noget viden indenfor design og programmering så du allerede ved noget om det, så tror jeg også det vil give dig en større chance for at blive optaget hvis du fortæller dem det.
Ellers kan du jo begynde på at lære de forskellige ting, så når du er færdig med skolen kan fortælle dem at du allerede har nogle kompetencer indenfor design og kodning. :-)

Mvh,
Daniel.

Hej,

Jeg ved noget inden for hjemmeside. Jeg start som 12 år med og lave hjemmesider og loger osv. Som 13 år lavet jeg hjemmesider for folk. Det gør jeg også nu men ikke så meget mere Smile.

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 15:13

Okay. Jamen hvis du vil være webdesigner så skal du da igang igen! Hvis du har lavet nogle hjemmesider for folk, så lav en hjemmeside til dig selv og smid dem indunder referencer. Hvis du kan vise den skole med uddannelsen at du har lavet en hjemmeside til dig selv, plus at du har lavet hjemmesider for andre så tror jeg helt sikkert at du har en meget større chance for at blive optaget på uddannelsen uden du opfylder adgangskravene!

Mvh,
Daniel.

Tilmeldt 9. Jun 11
Skrevet kl. 15:21

Okay tak.

Jeg har også lave et hjemmeside om mig selv det gjord jeg for ca ½ år siden. Mange tak for din hjælpe.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)