Jeg ser absolut ingen værdi i selve uddannelsen eller papiret når man har gennemført. |
Matias Korn - matiaskorn.dk:Problemet er at langt det mest materiale du finder på noget er så meget bedre end hvad lærerne kan og der er ikke særlig mange af dem som har forstand på udvikling. Din interesse for at lave hjemmesider kunne ikke have været særlig stor, hvis du kun nåede at arbejde lidt med html. Tror din interesse først kom sådan rigtig i starten af uddannelsen så. Det kræver selvfølgelig noget selv disciplin.
Husk, at de bedste programmør er somregel folk som slet ikke har en it uddannelse, men har siddet der hjemme og lavet selvstudie. Ikke at jeg opfordre til ikke og tage en uddannelse, men jeg vil kraftigt anbefalde at lige netop webintegrator er mest af alt spild af tid. Dette er bar min holdning til tingene.
Min interesse var og er kæmpe stor. Det var jo bare efter den første uge at jeg sad og kodede mine designs op i HTML og CSS. I slutningen af grundforløbet og hele hovedforløbet kodede vi jo CMS systemer, en webshop og en masse andre ting og funktioner, rodede med AJAX og en masse andet. Vi fik også et kursus i fotografering af en professionel selvstændig fotograf. Så helt ubrugeligt syntes jeg ikke det var. Jeg er i hvertfald kommet langt siden. :-)
Mvh,
Daniel.