Godt gået!! :-) Du får også et stort tillykke herfra! |
Tillykke med det
Dbh
Michael Haahr
Godt gået!! :-) Du får også et stort tillykke herfra! |
Find den gamer mus der passer til dine behov.
Og lad det være en opfordring, til at sende pressemeddelelser til de lokale aviser her i sommervarmen :-) Alle ved at det er agurketid, og derfor er det noget lettere at komme i medierne end ellers. Så måske tingene slipper igennem en smule lettere......?? Mvh Mads (selv journalist på en lokalavis - i samme koncern som den TRY.dk er kommet i) |
Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk
Super godt gået det skal 110 % sikkert give flere kunder forsæt der ud ad så dit navn huske Helt sikkert man kommer i glemme bogen hos mange, vis ikke forsætter med at jævnligt komme i medier , det et giver godt boost til forretning brand , husk dog vis forsætter dette her komme i medier skabes at man husker dit navn så man kan simpelthen ikke komme nok i medier ,din succes kan aldrig blive for stor og den falder lidt igen vis man ikke giver den konstant gas hele tiden motivation være bedste gå konstant imod denne janteloven og blive et helt nyt brand der huske når det ses på nettet |
Endnu engang 1000 tak for jeres søde kommentarer omkring artiklen om grøn rengøring. Her er et bedre direkte link til artiklen;) Dejlig dag til jer alle!!! BH Lars |
Hej Lars Det kunne være interessant at høre, om du målte nogen effekt ved artiklen? Vi er nemlig lige blevet ringet op af deres annonceafdeling, og i modsætning til 99% af de andre der ringer, så har jeg ikke screenet lokalavisen fra med det samme. Eneste bekymring er at de har ret mange annoncer på deres online sider, så man kan hurtigt blive borte i mængden. Mvh, |
Hej Troels Tak for din interesse. Jeg har fået masser af positiv feedback fra folk i lokalområdet omkring det at omlægge til grøn og økologisk rengøring. Så bare det at der er nogle der uopfordret henvender sig og ønsker en dialog, ser jeg jo som helt vildt positivt. Det er jo med et nyt koncept som med alt andet, at det tager tid og benarbejde at få noget sparket igang. Men det giver mig muligheden for at få startet denne kommunikation. Jeg ser 2 ting der kan gøres efter sådan en annonce: 1) Når munden er åben er forretningen åben. Dvs. jeg har en klart bedre mulighed for at skabe interesse omkring grøn og endda økologisk rengøring og rengøringsmetoder, samt få sendt folk videre ind på min Facebook-side! 2) At få spurgt folk om deres behov og ønsker til bedre indemiljø i virksomheden og i privaten. Faktisk har flere spurgt om prøver på vores produkter til deres hjem for derefter at ville anbefale dem på arbejdspladsen. Det synes jeg jo er vildt spændende og en alternativ vej til potentielle nye kunder. Så på den lange bane er jeg sikker på at flere vil sætte lighedstegn mellem TRY.dk = Grøn økologisk rengøring! Og at få folk til at prøve os har jeg for længst opdaget er det allerbedste man kan gøre. Det er ligesom at give folk en gratis smagsprøve. Bliver de positivt overrasket, kan man næsten ikke undgå at blive valgt næste gang de er i markedet...jeg mener SULTNE efter mere;) Vi kan selvfølgelig også kalde det ØKO-pusher! Om deres betalings-annoncer kan jeg udtale mig konkret, da jeg aldrig har annonceret efter kunder;) BH og go vind! Lars |