Hvis jeg var blevet hængt ud og var uskyldig ville jeg med glæde lægge alt frem efterfølgende og forklare og svare på alle spørgsmål. Det gode ved Amino frem for DR er at Rene har ALLE muligheder for at belyse sagen fra sin side helt uden redigering eller manipulation fra journalisten. Det bliver spændende om han har lyst til at give sin uredigerede version, jeg håber det. |
@Martin Thorborg:
(Det er ikke for at gå personligt imod dig eller slå ned på dig.)
Jeg har altid synes du har været en fornuftig person med gode synsvinkler; men lige nu udstiller du din morale og viden på et gyngende niveau. Hvis du giver 20 minutter af din kostbare tid til at se programmet vil du tydeligt kunne se, at omtalte René Sørensen ikke helt er så 'fejlfri', som det lader til.
Skønt, han har en masse glade og tilfredstillende kunder; men jeg har altid levet med den tankegang; at hvis man har utilfredse kunder - og i stor stil - så er der noget galt. Det kan godt være, at han har en svipser her og dér. Men der er altid langt mellem stængerne, når der begynder at komme for mange.
Hvis du ser programmet kan du også se, at der er dokumentation for, at han har en falsk anbefaling fra en ikke-eksisterende ansat hos Copenhagen Business School, hvilket du ikke kan forsvare med dit ynkelige forsøg på, at en så stor organisation som CBS ikke kan have styr på sine egne ansatte. Må jeg le. Desuden fik han også en over nallerne, da en leder fra Smartguy vist, udtalte, at han aldrig havde arbejdet for dem - på trods af, at han annoncerede med det.
Jeg er ked af at sige det, men du er ude at svømme, hvor du ikke kan bunde - og det prøver du så at udligne ved at komme med dårlige forklaringer. Når det er sagt, så er jeg enig i, at man ikke skal udstille ham - og give ham tid til at få styr på sagen. Men at han har gjort noget forkert kan vist ikke diskuteres.
Alfred,