Det er heller ikke sikkert at han skal fortsætte som blogger for os, men er det ikke rimeligt at jeg snakker med ham og hører hans version først? Jeg har en god dialog med ham og han er super ked af det. Han har givet mig en god forklaring på hvad der er sket og den forklaring kan være lige så god som det DR har lavet. Jeg ved at DR ofte manipulerer, overdriver og forvrænger, men jeg har aldrig haft den oplevelse med Rene. Så er det ikke fair at jeg snakker med ham og at vi indtil da alle opfører os anstændigt? De bedste hilsner Martin |
Jeg vil ikke blande mig i diskussionen om, om Rene er en bandit eller ej, om CBS er for stort et hus til at vide, om de har en given person ansat eller ej. Men jeg vil give et andet besyv med:
Journalister kan tegne det billede, de ønsker. Og det gør de. At der er noget galt med konstellationen Rene, Trendfighter, Pinkmarketing, Corexin, Formlife etc. er der ingen tvivl om, men det er umuligt at vide, hvad det præcist handler om uden at have det belyst fra alle vinkler. Og det gøres ikke i et program på en halv time.
Indtil der er faktuelle ting på bordet fra mere end én vinkel. synes jeg, det vil være en god ide at vente med den offentlige gabestok. Det kunne jo være, at Rene dukkede op med en forklaring, undskyldning og hvad ved jeg? Og at han faktisk tilbagebetaler, hvad han skylder de mennesker, der er blevet snydt?
Bliv gratis medlem