den er lige ved at være færdig, men mangler bl.a. at indsætte logo osv.
Jeg kunne også godt tænke mig at der var et punkt i menuen hvor der stod "forside" så man kom til forsiden når man klikkede på den.. fordi ellers skal man jo klikke på logoet, og det er jo ikke særlig logisk..
Men hvordan søren laver jeg lige linket til den? altså man skal vel ind og lave en ny "page"
Mon ikke det kan klares uden kodning under Udseende/Menu?
Mvh Anders
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Det kommer an på om top menuen er lavet som menu, eller om den bare viser siderne. (ellers kan man bare lave en menu) synes bare nogle gange det er nemmere lige at skrive den kode ind ;)
Men det er rigtigt Anders, havde ikke lige tænkt på det ;)
Som før nævnt kan du lave det under udsende/menu, forudsat at dit tema understøtter det. Alt du behøver er at tilføje et brugerdefineret link til din forside...
Den letteste måde at lave sin menu på er ved at gå ind i "Udseende" og vælge "Menuer".
Herinde kan man oprette/editere sine menuer (hvis ens template understøtter det, funktionaliteten kom i WordPress 3.0).
Hvis man vil lave et link til forsiden indsætter man link til forsiden under "brugerdefinerede links" og trykker "tilføj til menu" og så er den klaret.
Fordelen ved at bruge WordPress´ menufunktion er at det er utrolig nemt at ændre i menuen fremover hvis man får brug for det. Det er det ikke når man render og haxer manuelt i koden