Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

feedback på affiliate site:)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 5. Sep 10
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

hej amino.

nu er jeg snart ved at være færdig med mit lille affiliate projekt:)

derfor søger jeg lidt feedback på mit affiliate site.

LINK 

hva siger i til det?

Fra Roskilde
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 10:21

Nu har jeg ikke testet siden om den virker, men det går jeg udfra den gør :)

Når deter sagt, så synes jeg du skal passe på med at benytte en helt sort baggrund.. Sort kan godt sende nogle forkerte signaler til potentielle kunder (folk der vil klikke) da sort er en forholdsvis negativ farve, og man kunne nemt få det indtryk at siden ikke er helt reél..

Det var bare lige mine 2 cent :)

Læs min blog og få gode tips: http://www.willemoesgrafisk.dk/blog

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 10:22

Ser fin ud - ligner alle de andre sider og har de informationer man kunne forvente.

Men hvis du vil have succes skal der skrives en MASSE tekst, da der ellers ikke er ret meget til google mf...

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 10:29

Jeg har det også lidt svært med den soret baggrund. Du vil kunne gøre den mørk grå, det fjerner lidt af det "negative" islæt ved designet (eller lys grå med mørk pattern). Der mangler flere visuelle tiltag, hvilket i og for sig måske kunne være en 930x180 top banner.

Din adsense i artikler er "grim" og virker ikke som en del af teksten.

Placer en reklame mere i højre side under Nyhedsbrev

Overvej en reklame i begyndelsen af hver artikel du skriver.

Det var de ting mit øje lige fangede på de 5-10 min. jeg gennemgik websitet :)

Kepp up the good work og GL :) 

Hvis du mangler lidt hjælp til valg af affiliates, så hjælper vi (NAMoffers) meget gerne med at finde frem til gode reklame muligheder. Skriv endelig :) 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 10:44

Din side er nem og overskuelig, omend noget kedelig og "standardagtig".

Der er for mange stavefejl ( store/små bogstaver , manglende kommatering osv. )

Generelt forstår jeg ikke hvorfor alle de affiliatesider ikke kommer med god og dybdegående information omkring emnerne, og så fletter affiliat links ind - istedet for blot at smide en lang række links.

Det gør siderne kedelige, og sikkert også at de ikke rangerer særlig højt.

Jeg er klar over formålet er at tjene penge :) , men bør kunne gøres meget bedre , så siderne er mere spændende.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:57

skrive mere tekst på siden del viden ud omkring dit produkt for uden tekste kan du ikke findes godt i google målsætning 1 lav branches bedste siden om dit emme det giver troværdighed der gives viden videre og alle linker gerne mere til en info end der ingen er hvad man bestiller på , gå total amok skrive løs omkring dit emme

Der er efterhånden 100 vis denne slags sider der kom før dig aldre tæller noget når google kigger på en hjemmeside dog vis blogger en del og skriver gode tekster laver alt muligt på siden , har siden udmærket muligheder men det kommer til at koste tid, for lige nu er der intet sådan set på siden , der skal gå til den

vejledning brug alle telefon nummer med internet hvad er bedste til hvert enkle menneske kan du ikke finde vej og skal have enkle info er en bedste lige ved hånden skal den holde

mindre bærbar hvad er bedste der

hvem er bedst hvor i Danmark

Har du computer gamle hvad er bedste

er du ældre svagt seende kan alt ikke bruges , men når du sidder i køkkenet med din bærbar går det ikke du skal sætte stik og tilslutte med en kode vis ikke husker for godt

sådan kan man blive ved , for vis går ned hver eneste ting og diverse forskelle ja så bliver det en hel viden bank folk gerne linker til

deltage aktive overalt og når siden er færdig , det bliver den nok aldrig ,da der sker altid noget nyt med bredbånd , men folk linker jo mere til siden vis både du gør opmærksom på den og har det perfekte produkt mener både du og jeg

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 5. Sep 10
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 15:30

tak for jeres feedback:) jeg har nu ændret farver og tema. resten må komme hen ad vejen.

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 15:40

Hej 

Til forsiden til pris listen, er det et modul da bliver brugt?

mvh arlo

Tilmeldt 5. Jun 11
Indlæg ialt: 18
Fra  E-magazine.dk Skrevet kl. 18:41

Det er et wordpress plugin der hedder WP Compare Tabels.

Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 14:41

Jeg synes det ser fint ud. Man får fra start præsenteret det man finder hos dig, flot og ligetil design.

Flotte Lipgloss, og stort udvalg i makeup og parfume.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)