Hej Amino, Vi står og skal for første gang fyre en ansat. Puha det er altså ikke sjovt, men det skal gøres og vi er ikke et sekund i tvivl om at personen ikke er den rette for os. Samtidigt har vi så vildt travlt at vi hurtigst muligt skal have ansat minimum 2 nye, men hvor finder vi dem? Vi skal bruge 2 deltidsansatte, som begge har mulighed for at blive fastansat, hvis vi kommer godt overens. Vores produkt er ikke svært at sælge og vi laver ikke kold kanvas, alle kunder henvender sig til os først og vi sælger et produkt kunderne gerne vil have. Personen skal selvfølgelig have sælger gen, men det er lige så vigtigt at personen kan snakke godt med kunderne, er velformuleret på skrift og har et godt humør, for det har vi:) Vi er et ungt og dynamisk team og virksomheden er kun 2 år gammel, men allerede med en million omsætning. Vores kontor ligger i København. Vi er loyale og for de rigtige medarbejdere kan man virkeligt få sig et godt job med masser af karriere muligheder. Grunden til at jeg ikke skriver firmanavn, er at jeg ikke vil findes i Google på denne artikel. Hvor vil i anbefale at vi finder vores nye medarbejder? Før har vi sat opslag op på CBS og Niels Brock, hvilket har givet et par gode medarbejdere. Alle Aminoer er selvfølgelig velkommen til at sende mig en PM hvis det lyder som noget for jer, også skal jeg nok sige hvilket firma det drejer sig om. Mvh Jesper |
Hej Jesper
Jeg har lige læst dit indlæg og finder det meget spændende.
Du kan se hviken virksomhed jeg har samt mit cv. på min amino profil. Der udover har jeg flere agenture.
Jeg håber at høre hvad det er for en virksomhed du har og hvilket samarbejde vi kan få.
Flemming Strange