Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det værd at bruge tid på? - udviking af nyt website

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold da op, din side skal jeg da godt nok til at kigge nærmere på :)

Jeg tror, det er værd at oversætte dine php-tutorials til engelsk og ligeså guider i MysQl og opsætning af databaser. Det har amerikanske internetguruer skrevet om i mange år, men de skriver det mere eller mindre uforståeligt, og det er ikke kun, fordi det er sværere for mig som dansker at forstå de engelske, tekniske udtryk, for det er også svært for en almindelig amerikaner at forstå det tekniske (det har jeg hørt rigtig mange gange). 

Hvis du kan gøre det mere forståeligt end dem, ikke bare MERE forståeligt, men HELT forståeligt, så tror jeg, det kan blive lidt af en guldgrube, hvis du tager lidt betaling på din side. En klar og forståelig "trin for trin guide" omkring, hvordan man opsætter en medlemsside har jeg endnu ikke fundet, for der er altid noget, der ikke er tydeliggjort ordentligt. Nu har jeg ikke læst nærmere på din side endnu, men det vil jeg gøre og håbe, at der er "trin for trin guides", som selv jeg kan forstå :) Og jeg ville da gerne betale for at få adgang til noget, der er skrevet så forståeligt, at man ikke kan misforstå noget :) Bare min ti-øre.

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:47

Hej Iversen

Jeg bruger/har brugt dit site rigtigt meget, ikke som begynder men mere som "jeg vil lære mere" gut. Hvis du først begynder at tage det her internationalt, kunne det hurtigt blive stort!

Og tilføjer du så også nogle flere videoer lidt mere html, php, css etc. så skal du nok blive en stor mand Yes

Jeg håber(også for folk i udlandet) at du tilføjer noget engelsk :)

Mvh

Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 19:49

Hej Kitt

Tak for din tilbagemelding! Du har ret i at jeg skal kunne gøre det bedre end hvad der allerede eksistere. Desværre så er der efter min mening rigtig mange af denne slags videoer på nettet ( nogle bedre end andre), og jeg er derfor bange for at drukne i mængden...

Dog er markedet for engelske vidoer kæmpe stort, så hvis der blot var 0,1 procent der ville se mine videoer ville jeg allerede der have et stort kundegrundlag - derfor jeg kraftigt overvejer at lave en oversættelse

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 19:55

Emil:

Tak for tiltroen Big Smile er rart at høre at det jeg har lavet rent faktisk også bruges af folk som dig!

Planen er at lave de præcist samme videoer på engelsk, og så håbe på at de kan få en lille del af alle de views sådanne engelsk tutorials får på youtube hver dagBig Smile

Men som sagt...der finder jo allerede UTROLIG mange ligeende sider, så konkurencen er stor!

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 19:55

Emil:

Tak for tiltroen Big Smile er rart at høre at det jeg har lavet rent faktisk også bruges af folk som dig!

Planen er at lave de præcist samme videoer på engelsk, og så håbe på at de kan få en lille del af alle de views sådanne engelsk tutorials får på youtube hver dagBig Smile

Men som sagt...der finder jo allerede UTROLIG mange ligeende sider, så konkurencen er stor!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:10

jeg vil ikke satse på penge men endnu mere viden og atter mere viden

prøv og få andre eksperter på banen første jo viden der gives fra flere jo flere penge tjener du , vis starter meget tidlige i proces , er der stor chance for siden døder

lave et suport forum

lav fri adgang for ekspert adgang , når der er nok eksperter spredt over siden og 100.000 sjove og spændende ting , begynder det at ligne noget en almindelig menneske ikke kan overskue nu kan der tjenes en formue , det vil dog nok kræve en del slid og masser af søvnløse natter

dog i alt ser det ud som en god start der virkelige kan blive stort noget med en god iværksættere energi, en virkeligt flot start vil jeg mene

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)