Hej Alle! Så har jeg brug for lidt ekspertrådgivning på en lille ide jeg har. For 3 mdr. siden startede jeg dette site: http://www.nemprogrammering.dk/ Herpå har jeg allerede omkring 100 unikke besøgende om dagen(hvilket jeg er ok tilfreds med). Jeg har derfor fået blod på tanden til mere...og det er så her i gerne må sige jeres ærlige mening! Jeg overvejer nu at tage mit nuværende site, og oversætte hele skidtet ( både tekst og videoer ) til engelsk, for på den måde at få det ud til et langt større marked. Der vil selvfølgelig være meget mere konkurence når det er på engelsk, men tænker at hvis jeg bare kan få en lille del af dette kæmpe marked kunne jeg nemt nå 200-300 unikke besøgende om dagen! Nu har jeg jo allerede selve skabelonen og designet til siden, så det er jo "bare" at få det hele oversat og lagt på et .com domæne... Men hvad synes i? - er det værd at bruge tid på? ( vil tage ca 2-4 uge at oversætte det hele ) |
Svært at sige. Hvad er planen på sigt med dit site?
Jeg tror forresten vi kan få rigtigt meget ud af at snakke sammen omkring webprojekter. Hvis du bruger skype, så tilføj mig lige på rasmushoeks.