Hejsa Jeg påtænker at lægge et Live chat modul på min webshop, men kender ikke rigtigt noget til programmerne. Er det nogen af jer derude der har erfaring med den slags? Giver det noget ekstra salg? Hvilke programmer skal man vælge? Håber i kan hjælpe. Hilsen
Johnny |
Live chat til webshop??
Jeg bruger Livezilla på www.SMSgateway.dk og har stor succes med det. Det er nemt at sætte op og så er det gratis. Så kan helt klart godt anbefale dig at bruge det :) |
Jeg undersøgte netop din problemstilling her for en måneds tid siden, og jeg kom også frem til at Livezilla er vejen frem for os, når vi går i luften... |
Livezilla er nemt og gratis :) Bruger det selv på MaxiWeb.. Det lukker en del flere handler, i de perioder vi er meget på - så det giver helt bestemt meget... Gætter på at det måske giver 40-60% mer-salg på MaxiWeb.. Men det er meget klodset, hvis man har mere end en side - og når man har det går programmet ned nogle gange.. Så det er ikke SUPER professionelt, men en fin start.. |
Kan det passe at man ikke kan bruge livezilla i en dandomain webshop? Ved i det? |
Kender ikke deres webshop.. Men Livezilla, generere blot et lille stump javascript kode, som man kan sætte ind.. Så de fleste steder hvor du kan skrive en tekst som HTML, burde du nemt kunne ligge den op :) |
Hej Johnny Prøv at tage et kig på Zopim livechat det er efter min mening den nemmeste og smarteste livechat.. Det koster godt nok en sjat penge om måneden, men de er helt sikkert givet godt ud Zopim giver også mulighed for at chatte med dine kunder via. Messenger osv.
/Napz |
De har også en gratis udgave. Bruger det selv på Tshirtguy.dk All the best Kasper Andreassen |
Som andre nævner, så synes jeg du skal vælge Zopim LiveChat, det er super smart og benytter selv chat funktionen på www.caps4you.dk - chatten emplateres i bunden, Højre eller venstre side og følger kunden, uanset hvilket produkt kunden er på. Dvs. har kunden et spørgsmål til et produkt, kan du nemt finde ud af hvilket. For mit vedkommende, så lukker det en del salg, men det afhænger jo også af trafik på dit site. Men det er klart en fordel at have en webshop med et live chat modul, da kunderne ofte føler sig mere sikre, når de handler.
|
Hejsa Takker for alle svarerne. Jeg har lige testet de 2 løsninger i har skrevet om livezilla og Zopimlivechat. Og jeg tror det bliver den sidste der vinder. Den er godt nok noget lettere at "installere" på siden og dejlig nem at bruge. Den findes også som gratis dog med begrænsninger, men dem kan jeg leve med :-) Her i starten i hvertfald. Jo så kan den bruges sammen med Messenger det er da smart da jeg alligevel har den åben :-) Så nu er det spændende om det giver noget ekstra salg:-) |