Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp masser af kunder i butikken, men ingen salg?????

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 567
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pia

Der er RIGTIG mange ting, du kan gøre. Men inden du gør det, så er det ikke unormalt, at når du har 100 besøg, så får du ét salg. Dvs. 1% konvertering.

Når det er sagt, så ville jeg:

1) Din side er fin. Men hvis du får et endnu mere professionelt design med store professionelle produktbilleder og logo vil kunderne føle sig mere trygge.

2) Slå på gratis levering i en begrænset periode (eller ved køb for over 500 kr. eller lignende)

3) I oversigten står der "læg i kurv", men man skal først ned i bunden på siden og vælge størrelse og type. Det er for mange steps.

4) Slå på troværdighed og sikkerhed ved at have klar henvisning til andre kunder, som har købt på siden

5) Helt sikker læse e-pusher - den er GRATIS og den vil hjælpe dig på rette kurs i startfasen

6) Tag fat i www.Optimeria.dk - Karsten vil kunne hjælpe dig med de mest basale ting - han har en fair pakkepris og de penge vil komme mange gange igen

7) Måske et billede af dem, som arbejder i virksomheden under "profil"

8) Dine købsknapper skal være "grønnere" og større

9) Klø på og snak med andre, mens de "prøver" din webshop

- god weekend.

Toke Kruse 

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Hej

efter min mening alt for lille udvalg, jeg plejer at shoppe tøj på nettet, men udvalget af alt skal være meeegt større.

K.h

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Apr 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 21:06

Hej Toke

Mange tak for dit svar. Jeg vil arbejde med de punkter du har nævnt, da jeg faktisk godt kan se rigtigheden. Tror faktisk man stirrer sig blind når man sidder 24 -7 med det Indifferent igen tak

Pia

Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Apr 11
Skrevet kl. 21:07

Den er jeg med påSurprise udvalget bliver større!

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

hej igen

under tunika kan man se tøj, et par billeder ser meget hjemligt ud, f.eks med den blå tunika, og den ser krøllet ud på billedet? det er ikke godt!

Som sagt jeg er ligeglad med design logo farver osv, det vigtigste er at man har noegt at vælge imellem.

K.h Lina Von Bale

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Apr 11
Skrevet kl. 21:21

Tak for alle jeres svar, jeg vil bruge dem konstruktivt alle sammen.

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 164
Fra  Praematures Skrevet kl. 10:44

Jeg har været inde og kigge på din shop, og har lige lidt feedback som jeg håber du kan bruge.

1. Når man går ind under nyheder, eller under de forskellige kategorier, så ser man en oversigt over de produkter du har. Men billederne står flere steder forskudt og er ikke samme størrelse etc.. Dette holder bare ikke. Sørg for at billederne har samme størrelse og det ser ensartet ud. Når folk så trykker sig ind på et produkt, så kan de så se billedet anden størrelse.

2. Når jeg sidder og kigger på billederne af produkterne, ser jeg ikke den "røde tråd" i dem.. Mener, nogle af dem er flotte og virker som om en rigtig mode fotograf har taget dem. Andre virker som amatør billeder, der er taget hjemme i stuen. 

3. På nogle af billederne af produkterne er ansigtet af modellen skåret væk... På andre ser man ansigtet - få en rød tråd i det, og gør det på samme måde hele veje igennem.

4. Jeg sad og kiggede på flere af produkterne hvor du bruger en lyshåret model, der da ser ganske sød og pæn ud.. Men måden billederne er taget på, gør bare ikke noget godt for hverken model eller det tøj hun skal sælge. Forstået på denne måde (Og ja, ved godt nogle vil hade mig for at sige dette):

- Når man sælger tøj eller andet, så sælger man drømmen om det perfekte outfit.. Der får os til at se super lækre ud, selvom det er de færreste af os der har en krop som Heidi Klum ;-) Jeg er selv kvinde, har født og har deller på maven (som jeg ikke er skide gode venner med, haha). Men selvom jeg har det, så vil jeg sgu ikke købe et produkt hvor man på salgs siden kan se at "dellerne" nok vises.. Lyder det sort?

Jeg poster lige dette billede og håber jeg kan forklare:

Overstående billede viser en enkel sød kort kjole og en slank sød lyshåret model. Problemet er måden billedet er taget på. For det første virker det som om at modellen står skævnt og falder lidt sammen, og det gør så at det ligner at der er en bule ved hendes mave. (og ja sådan er det på flere af os kvinder, inkl. mig selv). Men det er bare ikke det vi vil se når der købes tøj.  Få modellen til at rette sig op, tag billedet forfra ikke skævt eller fra siden... få evt. en prof. fotograf til at tage dem..

Du skal også sørge for at størrelserne af tøjet er de rette til modellen, når billederne bliver taget. Tag f.eks. dette billede:

Modellen er en slank ung pige.. Men alligevel virker det til at den kjole hun har på er en størrelse XXL og hun kunne svømme til Rusland i den. Sorry men det holder bare ikke. Jeg er udemærket klar over at nogle kjoler skal være løse og sommer agtige. Men denne her kjole virker til at være ALT for stor til hende. Den slasker på hende, og det ligger ikke op til at man som kunde får lyst til at købe den.

Håber at min feedback kan bruges, og er på ingen måde ment som at være ond eller noget som helst :)

Jeg synes det er en fin shop, med lækkert tøj og jeg er sikker på der nok skal komme kunder i butikken :)

Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Apr 11
Skrevet kl. 13:03

Hej frk. Jensen

Du kan tro jeg kan bruge din feedback, og ved godt det ikke ondt ment ;-)

Jeg suger som sagt alt til mig, og vil redigerer min shop. Da jeg som skrevet før, aldrig har været inde for dette branche før, så vidste jeg før jeg begyndte at det var benhårdt, konkurrencen kæmpe stor, og ikke mindst, jeg ville lave en masse fodfejl. Jeg "rejser" mig igen og starter forfra Stick out tongue og det kommer jeg nok til at gøre flere gange hehe.

Pia

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 13:31

Hej Pia

3 ud af 5 vare jeg klikkede på var udsolgt!? Kan det være en del af spillet?

Ellers kan jeg ikke se hvad der er galt dejligt simpelt deisgn, dog ikke med så mange vare. Og priserne er ikke dårlige :-)

Mvh

Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 20:00

Hej Pia.

Mit bud være at du skal se om du kan få det til at se mere professionelt ud, altså din butik. Dine knapper er ikke ordenligt klippet ud og kan have lidt tendens til at blive rodet.

Bruger lige et eksempel fra et indlæg herinde med en god og simpel shop en har lavet.

www.sejlersko.dk

- Yupsdk

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)