Jeg har været inde og kigge på din shop, og har lige lidt feedback som jeg håber du kan bruge.
1. Når man går ind under nyheder, eller under de forskellige kategorier, så ser man en oversigt over de produkter du har. Men billederne står flere steder forskudt og er ikke samme størrelse etc.. Dette holder bare ikke. Sørg for at billederne har samme størrelse og det ser ensartet ud. Når folk så trykker sig ind på et produkt, så kan de så se billedet anden størrelse.

2. Når jeg sidder og kigger på billederne af produkterne, ser jeg ikke den "røde tråd" i dem.. Mener, nogle af dem er flotte og virker som om en rigtig mode fotograf har taget dem. Andre virker som amatør billeder, der er taget hjemme i stuen.
3. På nogle af billederne af produkterne er ansigtet af modellen skåret væk... På andre ser man ansigtet - få en rød tråd i det, og gør det på samme måde hele veje igennem.
4. Jeg sad og kiggede på flere af produkterne hvor du bruger en lyshåret model, der da ser ganske sød og pæn ud.. Men måden billederne er taget på, gør bare ikke noget godt for hverken model eller det tøj hun skal sælge. Forstået på denne måde (Og ja, ved godt nogle vil hade mig for at sige dette):
- Når man sælger tøj eller andet, så sælger man drømmen om det perfekte outfit.. Der får os til at se super lækre ud, selvom det er de færreste af os der har en krop som Heidi Klum ;-) Jeg er selv kvinde, har født og har deller på maven (som jeg ikke er skide gode venner med, haha). Men selvom jeg har det, så vil jeg sgu ikke købe et produkt hvor man på salgs siden kan se at "dellerne" nok vises.. Lyder det sort?
Jeg poster lige dette billede og håber jeg kan forklare:

Overstående billede viser en enkel sød kort kjole og en slank sød lyshåret model. Problemet er måden billedet er taget på. For det første virker det som om at modellen står skævnt og falder lidt sammen, og det gør så at det ligner at der er en bule ved hendes mave. (og ja sådan er det på flere af os kvinder, inkl. mig selv). Men det er bare ikke det vi vil se når der købes tøj. Få modellen til at rette sig op, tag billedet forfra ikke skævt eller fra siden... få evt. en prof. fotograf til at tage dem..
Du skal også sørge for at størrelserne af tøjet er de rette til modellen, når billederne bliver taget. Tag f.eks. dette billede:

Modellen er en slank ung pige.. Men alligevel virker det til at den kjole hun har på er en størrelse XXL og hun kunne svømme til Rusland i den. Sorry men det holder bare ikke. Jeg er udemærket klar over at nogle kjoler skal være løse og sommer agtige. Men denne her kjole virker til at være ALT for stor til hende. Den slasker på hende, og det ligger ikke op til at man som kunde får lyst til at købe den.
Håber at min feedback kan bruges, og er på ingen måde ment som at være ond eller noget som helst :)
Jeg synes det er en fin shop, med lækkert tøj og jeg er sikker på der nok skal komme kunder i butikken :)