Det kan være rigtig mange ting :)
Jeg kan lige nævne et par småting:
1 - På forsiden er der billeder af nogle fine produkter, Men ingen 'læg i kurv' knapper? Folk er dovne, husk det. Man skal aldrig være længere end ét klik fra at have lagt vare i kurven.
2 - Når man så finder sin vare, og trykker i kurv, så bliver den ikke engang lagt i kurven? Så skal man til at se en masse info om den. Hvis man ville se info om kjolen, havde man jo trykket på 'se mere'. Når man trykker på 'læg i kurv', forventer man jo at ens vare bliver lagt i kurv. (lav en popop hvor man vælger størrelse :) )
3 - tjek analytics for hvor det er folk hopper af siden. Man skal kende sine kunder ud og ind :)
4 - Prøv måske at snakke med en grafiker om at få et fedt design til siden. Jeg har hørt meget godt om Kim Dolleris som er at finde her på siden.
5 - Køb bogen e-pusher, Den giver virkelig meget. Ved godt det er mange penge, men jeg lover dig for at du får dem igen ;)
6 - Få evt. en 5-6 stykker til at gennemgå siden, Giv dem hver en opgave de skal løse. En opgave kunne f.eks. være: køb et bælte med nitter. Lad være med at hjælpe dem. Og derefter lyt til deres kritik, og brug kritikken, Det kan være svært ikke at forsvare sin side, det ved jeg, men husk at Det er trods alt dem der skal købe.
Jeg håber du kan bruge det her til noget. Og husk det er positivt ment alt sammen :)