Er så småt ved at være klar med www.helbomedia.dk, men mangler lige siden, Produkter og lidt mere SEO til siden. Men hvordan synes I at siden tager sig ud. Noget som burde ændres?
Super fed - Dog bryder jeg mig ikke om +1-knappen øverst hvor de forskellige indlæg fader igennem.. Men du har i hvert fald fået et "Synes godt om" fra mig af nu. :-)
Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero
- Under 'Helbo Media' ville jeg flytte billedet længere op på siden. Jeg synes, det ser lidt tomt ud foroven og at billedet er malplaceret så langt nede på siden.
Men det er jo heeelt nede i småtingsafdelingen - siden er rigtig flot!
Bestemt en fin hjemmeside, men du bør overveje at fjerne ''synes godt om''-boksen nederst på forsiden, hvis du ikke også laver nogle indhold til højre side, for så ser det lidt tomt ud.
Husk at oversætte hele temaet til dansk. Under ''nyheder'' står der ''comments''.
Designet er simpelt og overskueligt, så det virker rigtig godt. Det eneste der slår mig er at der over alt på siden står "vi", men under firma profilen er der kun dig? Og så billedet på forsiden der skifter, der kan jeg ikke nå at læse teksten før det skifter. Men jeg læser os ret langsomt.
Rigtig flot side, den ser rigtig professionel ud, dog har du lavet en mindre fejl, i bunden hvor du linker til alle de sociale medier o.s.v. hvor man kan finde jer, alle logoerne linker kun til din egen side, og ikke til facebook, twitter, og de andre, og din mail knap "linker" kun til "mailto:" og ingen mailadresse ;)
Super fed - Dog bryder jeg mig ikke om +1-knappen øverst hvor de forskellige indlæg fader igennem.. Men du har i hvert fald fået et "Synes godt om" fra mig af nu. :-)
Jeg siger mange tak for din "synes godt om". Dog synes jeg ikke at jeg har tilføjet en +1-knap til siden, men hvis du har fundet den, vil jeg meget gerne vide hvor... evt. et screenshot! :D