- Under 'Helbo Media' ville jeg flytte billedet længere op på siden. Jeg synes, det ser lidt tomt ud foroven og at billedet er malplaceret så langt nede på siden.
Men det er jo heeelt nede i småtingsafdelingen - siden er rigtig flot!
Hej Kristoffer
Tak for din kommentar, og er glad for at du synes om siden. Jeg har noteret det med billedet, så det må da lige prøves.
Bestemt en fin hjemmeside, men du bør overveje at fjerne ''synes godt om''-boksen nederst på forsiden, hvis du ikke også laver nogle indhold til højre side, for så ser det lidt tomt ud.
Husk at oversætte hele temaet til dansk. Under ''nyheder'' står der ''comments''.
Hej Andreas
Jeg har godt overvejet er flytte "synes-godt-om"-boksen til et andet sted på siden, eller i hvert fald lave noget andet indhold ved siden af den.
Jeg har godt set, at ikke alt i temaet er oversat til dansk. Tak for påmindelsen!
Designet er simpelt og overskueligt, så det virker rigtig godt. Det eneste der slår mig er at der over alt på siden står "vi", men under firma profilen er der kun dig? Og så billedet på forsiden der skifter, der kan jeg ikke nå at læse teksten før det skifter. Men jeg læser os ret langsomt.
Alt godt
/Dennis
Tak for kommentaren Dennis. Ja, jeg har godt hæftet mig ved at jeg har skrevet "vi", selvom det egentlig kun er mig selv. Dette skal der vidst lige laves om på :D
Den tid det tager, før billedet på forsiden skifter, vil også blive ændret. Man skal naturligvis kunne nå at læse hvad der står.
Rigtig flot side, den ser rigtig professionel ud, dog har du lavet en mindre fejl, i bunden hvor du linker til alle de sociale medier o.s.v. hvor man kan finde jer, alle logoerne linker kun til din egen side, og ikke til facebook, twitter, og de andre, og din mail knap "linker" kun til "mailto:" og ingen mailadresse ;)
Uha ja, tak for påmindelsen og tak for kommentaren i det hele taget :D
du kunne med fordel måske gøre så at der vises de første måske 20 ord. for hver nyhed nede i bunden. det tror jeg kunne være med til at trække folk ind på dine nyheder. for titlen skal være virkelig beskrivende før jeg gider gå derind, men derimod et kort uddrag kunne måske trække mig derind :)