Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man blive sagsøgt for det her

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Jeg tjekker somregel nogle gambling blogs. - men jeg kom over noget specielt.

han beskriver detaljeret hvordan man udnytter bookmakerne.

"Mange online bookmakere giver bonuspenge til nye spillere. Disse penge kan ikke umiddelbart hæves – man skal først spille et vist antal spil, og så risikerer man at miste sine egne penge. Her vil jeg forklare hvordan man kan spille med disse bonuspenge og være sikker på en gevinst.

Fidusen går i sin enkelhed ud på at når man har placeret et bet hos en bookmaker, så laver man det modsatte bet hos en anden bookmaker..."

osv...

Her er et udrag fra en tilfældig bookmaker, alle bookmakere har selvfølgelig de her regler, og vilkår

"

• At oddse på mere end et udfald på én kamp for at opfylde bonus-vilkår er IKKE tilladt.
  • At samarbejde med andre spillere om at opfylde bonus-vilkår er IKKE tilladt."

Gamblerbloggen har tilsynladende ikke nogen økonomisk/affiliate forbindelse til bookmakeren, men han nævner navne og bonusser.

mit spørgsmål er så, kan han blive sagsøgt for at opfordre til noget der "ikke er tilladt"? - når han ikke affiliater dem eller har noget at gøre med dem?

Grunden til jeg spørger er jeg vil advare ham, da han jo ikke får noget økonomisk ud af det her.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:05

Det er ikke ulovligt, det er bare imod bookmakerens retningslinjer. Jeg har gennemspillet masser af bonusser på den måde. Den nemmeste måde er at spille mod sig selv hos Betfair, altså bruge Betfair som bank og her spille modsat af hvad man spiller med sine bonuspenge hos de forskellige bookmakere.

Husk at læse gennemspilningskravene grundigt igennem hos bookmakerne.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 17. Jun 11
Skrevet kl. 00:15

Nicolaj Thomasen:

Det er ikke ulovligt, det er bare imod bookmakerens retningslinjer. Jeg har gennemspillet masser af bonusser på den måde. Den nemmeste måde er at spille mod sig selv hos Betfair, altså bruge Betfair som bank og her spille modsat af hvad man spiller med sine bonuspenge hos de forskellige bookmakere.

Det er ikke "ulovligt" , men de sletter din bruger og dine penge hvis de finder ud af det.

Spørgsmålet er bare om han må opfordre til det, i et offentligt rum? - det er om ham bag bloggen det handler om.

Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 00:21

Jeg kan dog ikke 100% besvare det for dig, da jeg ikke er inde i det juridiske. 

- men vil tro, at med en omfattende disclaimer, at den skulle være kringlet. 

På den anden side kan du spørge sig selv om, hvorvidt du vil opfordre andre til svindel og bedrag?

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 00:30

Nicolaj Thomasen:

Betfair er bedst, da man kan spille af f.eks Barca "ikke vinder" kampen.. Er det ik korrekt? Har et par venner, der har kørt RIGTIG mange bonusser ud på den måde..

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 00:32

Det er nok et mere interessant spørgsmål, hvad konsekvenserne vil være hvis en dom gik i mod bloggeren. Min første tanke er at det drejer sig om så få penge, at det ikke er sandsynligt de vil sagsøge enkeltpersoner. Det som der beskrives er jo ikke rocket science. Så vil det give mere mening at ændre i deres bonusstruktur.

Det er lidt ligesom de mennesker der kun køber "tilbud og tilbud" når de handler i en butik. De kunder tjener de ikke meget på, men det opvejes af de mange andre som kommer der ned pga. et specifikt tilbud, og køber lidt andet også.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 00:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

gambleren:

Det er ikke "ulovligt" , men de sletter din bruger og dine penge hvis de finder ud af det.

Spørgsmålet er bare om han må opfordre til det, i et offentligt rum? - det er om ham bag bloggen det handler om.

Det er ikke mit indtryk at de ligefrem sletter din brugerprofil, men at du får et personligt limit. Og sandsynligvis et meget lav et af slagsen. Jeg har selv en konto der fik et limit der betød, at jeg max. kunne vinde 85 kr. pr spil... Big Smile

Derimod tror jeg ikke selskaberne har specielt meget imod at du opfordrer til det, for jeg ser da en del affiliatesider med det budskab. Og det ser ikke ud til at de har de store problemer med at beholde deres affiliateaftaler.

Kunder er jo kunder, og hvis man kan regulere de dårlige, eller dem der vinder for meget, med et personligt limit, bør det heller ikke være et problem for spilselskaberne.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 17. Jun 11
Skrevet kl. 00:43

igang:

gambleren:

Det er ikke mit indtryk at de ligefrem sletter din brugerprofil, men at du får et personligt limit. Og sandsynligvis et meget lav et af slagsen. Jeg har selv en konto der fik et limit der betød, at jeg max. kunne vinde 85 kr. pr spil... Big Smile

Derimod tror jeg ikke selskaberne har specielt meget imod at du opfordrer til det, for jeg ser da en del affiliatesider med det budskab. Og det ser ikke ud til at de har de store problemer med at beholde deres affiliateaftaler.

Kunder er jo kunder, og hvis man kan regulere de dårlige, eller dem der vinder for meget, med et personligt limit, bør det heller ikke være et problem for spilselskaberne.

Det virker bare lidt dumt at få penge, for at henvise folk til at få penge. :p

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

gambleren:

igang:

gambleren:

Det virker bare lidt dumt at få penge, for at henvise folk til at få penge. :p

Hvis den rigtige spiller kommer i nettet, så er det mere værd end 1.000 personer som misbruger et bonustilbud.

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:49

Martin Jensen:

Nicolaj Thomasen:

Betfair er bedst, da man kan spille af f.eks Barca "ikke vinder" kampen.. Er det ik korrekt? Har et par venner, der har kørt RIGTIG mange bonusser ud på den måde..

Lige præcis! Men er man lidt inde i sagerne, så kan man godt undvære Betfair og spille flere bookmakere med bonus op mod hinanden samtidigt, men det kræver at lommeregneren skal findes frem Stick out tongue

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)