Hej aminoer, Jeg tjekker somregel nogle gambling blogs. - men jeg kom over noget specielt. han beskriver detaljeret hvordan man udnytter bookmakerne. "Mange online bookmakere giver bonuspenge til nye spillere. Disse penge kan ikke umiddelbart hæves – man skal først spille et vist antal spil, og så risikerer man at miste sine egne penge. Her vil jeg forklare hvordan man kan spille med disse bonuspenge og være sikker på en gevinst. Fidusen går i sin enkelhed ud på at når man har placeret et bet hos en bookmaker, så laver man det modsatte bet hos en anden bookmaker..." osv... Her er et udrag fra en tilfældig bookmaker, alle bookmakere har selvfølgelig de her regler, og vilkår "
Gamblerbloggen har tilsynladende ikke nogen økonomisk/affiliate forbindelse til bookmakeren, men han nævner navne og bonusser. mit spørgsmål er så, kan han blive sagsøgt for at opfordre til noget der "ikke er tilladt"? - når han ikke affiliater dem eller har noget at gøre med dem?
|
Det er ikke ulovligt, det er bare imod bookmakerens retningslinjer. Jeg har gennemspillet masser af bonusser på den måde. Den nemmeste måde er at spille mod sig selv hos Betfair, altså bruge Betfair som bank og her spille modsat af hvad man spiller med sine bonuspenge hos de forskellige bookmakere.
Husk at læse gennemspilningskravene grundigt igennem hos bookmakerne.