jeg står og mangler en slider til et website, jeg fandt noget der hedder nivo slider, som faktisk er rigtig flot, men det kræver at man kan javascript og et eller andet jQuery, og da jeg ikke har lyst til at sætte mig ind endnu et af disse sprog (eller hvad det hedder) er mit spørgsmål:
Eksistere der en hjemmeside/andet hvor man designer sin slider, og så når man er færdig, kan man bare lige sætte en eller anden kode ind på sin side, og så har man en slider der virker?
Ps. Undskyld hvis dette er et dumt spørgsmål, og ikke kan lade sig gøre:)
Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering. Skal jeg også hjælpe dig?
Jeg kender ikke noget der er så simpelt. JQuery har i deres UI pakke lavet en slider (http://jqueryui.com/demos/slider/), men det kræver der bliver lavet noget kode til hvilken funktionalitet der skal køres/hvad der skal ske, hvis en bruger slider.
Der behøves ikke den store kode evne til at få en slider på sin side... De fleste steder følger der en guide med hvad du skal gøre, hvilken kode du skal copy/paste hvor..
Du kan altid prøve at lave en test side hvor du prøver at se om du overhovedet kan få slideren til at blive vist, hvis ja så er du sådan set allere 75% i den rigtige retning, efter det skal du bare ændre billederne du vil vise frem. Hvorefter som det sidste kan du prøve at ændre lidt i koden som også er med i guiden til hvordan man gør til netop lige den effekt du ønsker.
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant
Er der en der kan finde ud af at kode lidt, der ville hjælpe mig med at gør sådan ar den er i midten af hjemmesiden. Da jeg ikke kan få den til at blive i midten, uden andre ting flytter sig.
Mvh. Kasper
Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering. Skal jeg også hjælpe dig?