Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Højt placeret side på google sælges - ingen mindstepris

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 307
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter min gode oplevelse med at sælge min side om løbeprogrammer forsøger jeg mig igen, denne gang med min side http://romantiker.dk/

Info:

- domænet blev registreret 05/03-2010

- Siden er fra den gang jeg lærte SEO. Derfor er den hamrende grim og tjener meget få penge. Til gengæld ligger den rigtig højt på google på ord som f.eks. romantik

Indtjening:

- siden har siden 01. juli tjent sølle 671 kr. på google adsense. Der er ikke tjent på bannerreklamer.

- se http://romantiker.dk/adsense.jpg

Statistik:

- der er desværre ingen længerevarende statistik for siden. Fra 27 maj til 16 juni havde siden 361 unikke besøgende.

-se http://romantiker.dk/statcounter1.jpg og http://romantiker.dk/statcounter2.jpg

Muligheder:

- der er mange gode muligheder for siden. Datingsider giver f.eks. gode penge i affiliate, og vil man skrive lidt artikler kan man promovere mange affiliateprodukter.

- man kan også aktivere brugerne mere, f.eks. med debatfora, kommentarer til ideerne, afstemninger, konkurrencer osv.

Pris:

- Der er ingen mindstepris på siden. Selvom jeg ville være ked af at lade den gå for 45 kr. sælges den til den der har givet højeste bud inden onsdag kl. 1200

- Du kan byde på PB. Der ligges moms til alle bud, så hvis du f.eks byder 100 kr. er det 100 kr. + moms.

Håber at der er nogen der har interesse, Det ville være ærgeligt hvis alt det seo-arbejde jeg har lavet skulle gå helt til spilde :-)

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 14:03

Jeg åbner da gerne ballet med et bud på 500,- kr

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 14:56

Det er desværre ikke lovligt at byde offentligt i tråde på Amino. Hvorfor aner jeg ikke, men bud skal afgives via PM.

Fra København
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 17:16

Maelstrom:
Det er desværre ikke lovligt at byde offentligt i tråde på Amino. Hvorfor aner jeg ikke, men bud skal afgives via PM.

Er det Aminos regler? Synes bare der er mange tråde hvor der er blevet budt på den måde...

Nu lyder jeg måske lidt dum, men hvordan finder jeg reglerne for hvad man må i tråde på Amino?

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 17:20

Det må andre vist forklare dig - jeg aner heller ikke hvor man kan finde dem :/

Jeg VED bare, at moderatorene siger der skal afgives bud i PM.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 17:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

POLM:
Er det Aminos regler? Synes bare der er mange tråde hvor der er blevet budt på den måde...

Nu lyder jeg måske lidt dum, men hvordan finder jeg reglerne for hvad man må i tråde på Amino?

Blandt andet her. Skype-Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra København
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 17:46

Tak for linket John, lå også godt gemt væk. Smile

Men så må vi hellere holde os til reglerne. Jeg noterer at der er budt 500, men yderligere bud skal skrives på PB.

Hvis du vil vide hvad højeste bud er så send en PB. Jeg vil opdatere denne tråd med højeste bud nogle enkelte gange, men ikke så meget at det kommer til at irritere nogen.

Hvis der er spørgsmål til siden må I stadig endelig bare skrive Smile

Fra København
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 07:44

Hej alle.

Der er blevet budt 750 kr. for siden. For ikke at genere nogen opdaterer jeg først tråden igen søndag eftermiddag, så alle bud eller spørgsmål om nuværende højeste bud må sendes som PB Smile

Fra København
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 08:48

Hej alle.

Højeste bud er stadig 750 kr. + moms. For ikke at opdatere tråden hele tiden har jeg gjort noget smart. Nu kan højeste bud nemlig hele tiden ses på

http://www.romantiker.dk/bud.htm

Bud modtages stadig kun via PB Smile

Husk at du stadig har indtil onsdag kl. 1200 til at gøre en god handel.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)