Jeg leder efter en person som jeg kan sidde sammen med og tegne mit nye produkt færdigt, måske jeg kunne lære 3D programmet, synes Solid Works ser proff og enkelt ud. Timelønnen aftaler vi inden opstart. De bedste hilsner Lotus |
Kan du tegne i 3D program
Hej Lotus, hvis det er Solid Works du er ude efter, kan jeg henvise til www.teamworks.dk . Der findes osse alternativer, f.eks AUtoDesk Inventor , se f.eks www.cdlight.dk og endelig det billigste alternativ, Alibre, www.alibre.dk . Vi bruger alle 3, jeg vil ikke anbefale et af dem fremfor et andet, for det afhænger fuldstændigt af hvad dit behov er og hvilken baggrund du har (du skriver du kan sidde ved siden af og lære, det afhænger altså af hvad dine forudsætninger er (AutoCad?), men alle 3 firmaer kører jævnligt kursus) . Alle 3 programmer har deres gode og svage sider, men har du et begrænset budget vil jeg stærkt anbefale Alibre, det koster kun 25% af hvad de andre koster og har vel stadig 90% af samme funktionalitet, ihvertfald funktionalitet nok til mere end de flestes behov. Brugervenligheden kan jeg heller ikke anbefale et frem for et andet, det er efter min mening hip som hap, de er bare forskellige....... |
lave 3D tegninger ud fra tegninger på papir. Vores kunder tegner deres ide på papir, scanner ind og sender den til os. Ingeniørerne laver det efterfølgende i AutoCAD og sender en 3D model tilbage til kunden. Vi kan løse det på timebasis, eller du kan få tilknyttet en ingeniør på fuld tid. Hvis det har interesse kan du helt uforpligtende få en snak med vores indiske projektleder. Endelig også skriv hvis du har spørgsmål. |
Hej Lotus Jeg er nyuddannet Produktionsteknolog ( Før i tiden hed det maskinteknikker ) Jeg tegner i Solidworks og læser pt til maskiningeniør. For 100kr i timen tager jeg gerne min laptop med og tegner dit produkt for dig. Best Regards |
Hej Lotus Hvis det stadig er relevant tegner jeg i Solid Works? Mvh FormFeber |
Hej Jonas Jeg har brug for en til at tegne i Solid Works. Kan du ikke ligge dit nummer så kontakter jeg dig. DBH Spinks/Lotus.
|
Jeg er ikke meget for det nummer race.
Smid mig en mail. Så snakker vi om det! Mvh |
Vi har en Ingeniør siddende på vores kontor i Indien, som vil kunne lave det med det samme, samt til en timepris som ligger omkring de 100 kr.! Du kan ringe til mig på 696069664, og jeg kan give dig Messenger, Skype, E-mail eller telefonkontakt til Indien. Jeg har firmaet www.eruditesoft.com i Indien. Det er mest programmering, men vi har også en enkelt ingeniør siddende. |
Jeg tilbyder dig et produkt iform af min personliged og kontakt rent fysisk!
( evt. min krop ) Det må til enhver tid slå en hindu der sidder i Indien og leger IT haj. Hvis du ønsker kvalitet så køb økologisk dansk CAD CAE fremfor et produkt af lavere kvalitet. Best Regards The KING J-DK |
FYI: Vi (NordiCAD.com) har 3D CAD licenser for flere hundrede tusinde kroner! Ja og så er det lidt nederen at se folk tilbyde 3D CAD tegning for 100 kr/timen Jeg vil derfor opfordre alle til at tjekke om deres CAD-tegnere har licens til deres programmer. Evt. ved at spørge om CVR. nr og ringe til CAD software forhandleren og spørge om dette CVR. nr. har købt en licens. Samtidig vil jeg opfordre CAD software forhandlere til at deltage i dette arbejde ved at gennemgå sider som denne for disse tilbud. De venligste hilsner |