Så kan du få Alibre til ca et par 1000kr. Og det kan det samme som alle de andre progrmmer ib |
Jeg tegner til firmaer i det program som firmaet bruger.. *Gg*
Så kan du få Alibre til ca et par 1000kr. Og det kan det samme som alle de andre progrmmer ib |
Jeg tegner til firmaer i det program som firmaet bruger.. *Gg*
|
Vi har også en opgave, hvis du er interesseret? :) Det indebære både din maskiningeniør uddannelse og dine færdigheder i SolidWorks. |
Att Keytech Det var en god opgave i havde til mig ! ! Der var hår på denne og den gav gode udfordringer. Jeg håber at det lykkedes for jer og i får succes. RPT modellen gav gode indikationer om fejl og mangler og til sidst mener jeg at det lykkedes. Best Regards J-DK Design |
Keytech Jeg har anbefalet at i køber CAD program hos IB som nystartet firma da jeg ved at i bor tæt på ham. Best Regards J-DK Design |
Hej Ib
Jeg har anbefalet KEYTECH at henvende sig hos dig angående et godt CAD program. Mvh J-DK Design |
Hvorfor skulle man dog bruge uorginalt software når man kan købe 3D parametrisk CAD til lidt under kr. 700 + moms, eller 2D - 3D CAD som anvender DWG / DXF formatet til kr. 1800 + moms Se mere på min hjemmeside www.nettocad.dk Bent Løkke |